• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Behövde jag en smidig dresspanna hade denna passat riktigt bra. Man slipper wirelugs, du har subsekund så du kan anlända till festen i exakt tid och som @azcii påpekade har den ett kul urverk.
Blev själv sugen nu :) Köp om du har råd tycker jag, men kanske vänta lite om du har smekmånad med en annan klocka kanske?
Exakt - jag får ta och hålla mig lite!

Om någon var sugen 👀

ps. har själv funderat på den referensen flertalet gånger
Ajajaj - så nära inpå alltså... :arghh:
 

azcii

Patek
2-Faktor
Om någon är intresserad av en 292 har Nymans en inne för ett väldigt bra pris :)

PXL_20220107_100039805.jpg
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Den var riktigt bra när jag testade den! Tror dock inte det är plexi som watchbase antyder utan det är safirglas :)

Aha, det vore synd. Tycker ändå att plexi hade gjort sig bra på den modellen.

Jag har insett att jag behöver en Radiomir. Tror det hade skänkt ro i själen i en vecka eller två. Men jag kan inte riktigt landa i vilken. 190? 183? 992? Finns så många bra referenser. Vet bara att den ska vara ganska basic och helst i 45mm (så jag har 42 sub, 45 rad, 47 luminor)
 

David71

Rolex
2-Faktor

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Aha, det vore synd. Tycker ändå att plexi hade gjort sig bra på den modellen.

Jag har insett att jag behöver en Radiomir. Tror det hade skänkt ro i själen i en vecka eller två. Men jag kan inte riktigt landa i vilken. 190? 183? 992? Finns så många bra referenser. Vet bara att den ska vara ganska basic och helst i 45mm (så jag har 42 sub, 45 rad, 47 luminor)
Såg den här hos ngn svensk handlare, me❤️183
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Såg den här hos ngn svensk handlare, me❤️183
Bra pris och ser ut att vara fint skick. Lite lurig annons. Antar att de råkat klicka på fel boxar när de valde metadata? Titeln säger ju fullset och det ser ut som det :p
1642511832116.png
 
Topp