Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var det jag sa på GTGn, band är Crack.Måste slå ett slag för @oddface band. Ffa mockabandet är magiskt. Alltså det är bra på ett nästan obehagligt sätt.![]()
Jaha mina vänner..
Skåda Panerais första OEM-naton..
![]()
![]()
![]()
Bilder stulna från internet
Håller med fullständigt!Det där var inget vidare! Tacka vet jag läder & gummi.
Pam1048
![]()
Håller med om storleken. Upplever den lite tjock dock men det kanske är en ovana bara. Jag är mycket nöjd iaf.Cool! Har dom börjat nytillverka 40mm pannor igen! Är som sagt en perfekt storlek när det kommer till Panerai, iaf för oss med lite smalare handleder!
Är du ett Deadpool-fan?![]()
602 på OEM canvas, inköpt igår.
Jag är ett större fan av en del annan popkultur, men jag uppskattar Deadpool till den grad att han fick pryda min Macbook.Är du ett Deadpool-fan?
Sjukt fin, vad är det för ref på den?![]()
![]()
![]()
Lyckas inte göra bandet rättvisa med mobilkameran, upplevs som lite ljusare i verkligheten. Mycket nöjd.![]()
Sjukt fin, vad är det för ref på den?
@Floduttern verkar det dock inte bita på.372 gör en glad...![]()
![]()
Vilket fantastiskt trevligt band! När jag väl har skrapat ihop pengar till en 422 får jag nog köpa ett sådant!Kan inte få nog av det här!
![]()
Köp det förstVilket fantastiskt trevligt band! När jag väl har skrapat ihop pengar till en 422 får jag nog köpa ett sådant!
Utmärkt idé, då får jag nog inspiration att köpa klockan också!Köp det först![]()
Ok. Rimligt.Jag hittade en BMG. Blev sugen på att köpa![]()
Exakt så. Jag har gjort den manövern två gånger. Lyckat båda gångerna.Utmärkt idé, då får jag nog inspiration att köpa klockan också!![]()
Ok. Rimligt.![]()