• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den alternativa tråden.

Smp15

Omega
Har sett flera trådar som ägnas åt alternativ till dyrare modeller. De flesta anser att det ej finns några substitut, utan att man helst ska spara ett tag till. Men för vissa (läs smp15:D) så finns inte denna möjlighet just nu, så då får man söka efter billigare alternativ.. Så jag tänkte att vi skulle ha en samlingstråd där man kunde eftersöka just detta.

Jag är först ut!
Jag vill verkligen ha en speedmaster på läder, men kan inte lägga ut dom pengarna just nu pga ett eventuellt bostadsköp. Så, vad har ni för substitut? Prisspann 0-5k. Allt förutom rena kopior är tacksamt. :)

Här kommer en inspirationsbild!
image.jpeg


/J
 
Senast ändrad:

azcii

Patek
2-Faktor
BUMP!

Såg precis en helt sjuk fet klocka i dagens wrist check tråd på reddit, en Excelsior Park med koppartavla och blå visare..

Denna klocka verkar vara typ omöjlig att få tag på, finns det några andra klockor som följer detta färgtema? Ge tips!

5vQTIiJ.jpg
 
Topp