Camo00
Diamant
Den är såå cool. Väger typ inget?Gillar verkligen Explorer i 36mm. Men även Cartier Tank sitter otroligt skönt.
Den Bulgari Octo Finissimo på gummi jag provade är dock den klocka som är skönast av alla att bära.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är såå cool. Väger typ inget?Gillar verkligen Explorer i 36mm. Men även Cartier Tank sitter otroligt skönt.
Den Bulgari Octo Finissimo på gummi jag provade är dock den klocka som är skönast av alla att bära.
![]()
Bullen ser riktigt fin ut också.BB36 i min samling, men Aquanaut är lätt den skönaste jag testat![]()
![]()
Inte ett dugg(nästan)Den är såå cool. Väger typ inget?
Kan du inte ta lite bilder på låset?Bumbar med dennasjukt skön länk med push/glide lösning i låset som går att joustera på armen. Perfekt vikt, lagom tjock! Solklart det skönaste jag burit hittills.
![]()
AbsolutKan du inte ta lite bilder på låset?![]()
Snyggt att de fått in så pass många justeringslägen och ändå lyckats hålla låset hyfsat smidigt!Absolutgillar att det är väldigt små hack i microjousteringen, går alltid att få en perfekt fit !
Symbolen på låset trycks in vid joustering![]()
![]()
![]()
Ja det gör faktiskt mycket för bekvämlighetenSnyggt att de fått in så pass många justeringslägen och ändå lyckats hålla låset hyfsat smidigt!![]()
Grymt snygg klocka!Bumbar med dennasjukt skön länk med push/glide lösning i låset som går att joustera på armen. Perfekt vikt, lagom tjock! Solklart det skönaste jag burit hittills.
![]()

TackGrymt snygg klocka!![]()
Du verkar ha gått från att tveka om du skulle köpa den till att näst intill blivit owg med den. Det är ett bra betyg.Bumbar med dennasjukt skön länk med push/glide lösning i låset som går att joustera på armen. Perfekt vikt, lagom tjock! Solklart det skönaste jag burit hittills.
![]()
Äkta?Med sina ynka 40 gram blir det inte bekvämare!
![]()
Jaa den är verkligen löjligt bra! fortfarande lika nöjdDu verkar ha gått från att tveka om du skulle köpa den till att näst intill blivit owg med den. Det är ett bra betyg.![]()
Självklart, bilden tagen i RM-butik.
Tycker jag nog inte man kan.Kanske man kan säga att ju mindre desto bekvämare?
Jo så är det, allt annat är snömos. En liten tunn klocka på bra skinnband är så bekvämt det kan bli. Man känner inte att man bär någon klocka. Min Santos Dumont känns inte på handleden och är då rimligast vinnaren.Kanske man kan säga att ju mindre desto bekvämare? Snart kanske nån postar en liten dam-cartier och går upp i ledning i bekvämlighetsligan? En som är så liten och lätt att man glömmer att den sitter på klassas väl som bekvämast?