• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den där känslan..

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Någon mer än jag som ibland står och velar på morgonen vilken klocka man ska ta, väljer en och när man kommer till jobbet inser att det inte alls egentligen va den man villle ha på sig hela dagen?

Sitter i den situationen just i dag.. Längtar hem så man får byta klocka.
Absolut inte att jag på något sätt ogillar den jag har på mig, men en annan hade bara just i dag känts bättre.

:(
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Bättre att lägga några minuter extra så man slipper den känslan, inte kul att känna sig "felklädd".
 

Biffbert

Cartier
Någon mer än jag som ibland står och velar på morgonen vilken klocka man ska ta, väljer en och när man kommer till jobbet inser att det inte alls egentligen va den man villle ha på sig hela dagen?

Sitter i den situationen just i dag.. Längtar hem så man får byta klocka.
Absolut inte att jag på något sätt ogillar den jag har på mig, men en annan hade bara just i dag känts bättre.

:(

Några gånger i veckan... Brukar bli bäst om man siktar in sig på första spontana och skiter i den man börjar vela på :D trust the gut!
 

Bruset

Panerai
Fel klocka, fel skjorta, fel skor, frisyren ligger fel. Känner igen det där. Släppte den tanken för ett par år sen o sen dess känner jag mig mer avslappnad. Men absolut, det är frustrerande..
 
  • Like
Reactions: WHU

Omega87

Rolex
Dagligen uppstår detta problem. Jag löser det genom att ta med 2-3 st och varierar på jobb. Den/dem jag ej använder för stunden förvarar jag säkert i ett kassaskåp på kontoret.
 
Topp