• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den där KS-andan..

Wi

NLA
2-Faktor
..är ju fan helt fantastisk!
Enbart av att vi nördar delar samma intresse så har vi ju lyckats åstadkomma en hel del fint. Först och främst får man ju tacka våra kära moderatorer som startade upp nörd-basen, platsen där vi kan tråna, dela med oss, diskutera och ibland bråka. Sedan har vi ju Barncancerfonden..Wow, vilken otroligt bra idé! Har ni sett att vi snart är uppe i 20k? Vi har typ nåt målet med nästan halva året kvar! Vi är allt bra människor..

Sen har vi de där små, men ändå stora gesterna. Jag vill dela med mig av en. Nu i helgen startade jag en köpes-tråd. Jag var ute efter ett blått och ett rött nato till nya klockan. "mace" hörde av sig och sa att han har ett rött phoenix nato (braa grejer vettu) som aldrig blitt använd. Den skulle jag få postad till mig för 0kr, bara jag var god nog att göra en valfri donation, till valfri organisation. Sagt och gjort, jag skickade 100a spänn till vår barncancerfond och poff! Idag dök ett kuvert upp. I denna fann jag en hel del roligt =)

9BdJOyY.jpg


Alltså inte bara ett rött nato som sagt, utan även ett blått!
Vilken kille!
Vilket forum!
Keep it up!
 
Topp