• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Å en suddig Zodiac på det...
image.jpeg

Jag tycker att detta låter som ett bra upplägg och det vore kul om fler rävar i tråden ville vara på, när watchwelder är knäpp nog att gå med på detta ;) ;) Kan absolut ta på mig att rigga passaround.
Jag höjer insatserna. Löser du denna erbjuder jag Passaround med min Sea Wolf Re-Issue till samma gäng du får ihop. Jag har inte varit snäll på länge...

Du har för fasen så du kan göra en hel fruktsallad! Nä, jag är fan inte bitter.
@MariaE du är ju bäst och coolaste bruden på forumet. Klart du ska unna dig en till Zodiac. Bara för att du är skönt sval som en vårvind. Vacker som solen med en knäckande humor. Och du vet att den blygsamt undertecknade alltid finns där att hjälpa dig.

Too much?

Senast ändrad:
Som den observante kan ha noterat så är det alltså dags att sälja. Därav valhänt tafsandet på stackars Maria och terroriserandet av Molin. Sorry!
Det har varit lite E-bay och sena nätter igen. Lite mer automatiskt och vintage än tidigare. Så nu har det ballat ur i lådan. Inget får plats och en bråkdel används. Så tveka inte en sekund utan dra genast min uppmärksamhet till dig om du är i motsatt läge än jag.
Jag kommer knappt vara jobbig alls...

Som den observante kan ha noterat så är det alltså dags att sälja. Därav valhänt tafsandet på stackars Maria och terroriserandet av Molin. Sorry!
Det har varit lite E-bay och sena nätter igen. Lite mer automatiskt och vintage än tidigare. Så nu har det ballat ur i lådan. Inget får plats och en bråkdel används. Så tveka inte en sekund utan dra genast min uppmärksamhet till dig om du är i motsatt läge än jag.
Jag kommer knappt vara jobbig alls...
Jag ska försöka hitta ett såntdära nätt femmigt damur och då har jag fått känslan att du inte är den rätta. Säljaren.

Tillbaka
Topp