Ifall allt går som planerat skall jag börja knarka Zodiac tidigt 2019.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ifall allt går som planerat skall jag börja knarka Zodiac tidigt 2019.
Which one of the letters was this ?
1969 letter, recently (last month) police trying again using DNA to find the serial killer.Which one of the letters was this ?
Very interesting case to say the least, definitively in class with Lizzie Borden IMO.1969 letter, recently (last month) police trying again using DNA to find the serial killer.
https://www.mprnews.org/story/2018/05/05/npr-police-hope-for-new-dna-leads-in-zodiac-killer-case
"I never smoked with no cigarettesIfall allt går som planerat skall jag börja knarka Zodiac tidigt 2019.
Det här är nog för tidigt för mig, är född ~73"I never smoked with no cigarettes
I never drank much booze
But I'm only a man, don't you understand
And a man can sometimes lose
You gave me something I never had
Pulled me down with you
Pulled me up, think I'm in love
Hope you can pull me through
I overdosed on you
I overdosed on you
Crazy but it's true
Ain't nothing I can do
I overdosed on you"
Vilket band? (ej dansband) Eric väntar några sekunder.
Det var ju precis då allting började så det är inte för tidigt.Det här är nog för tidigt för mig, är född ~73![]()
Ac/Dc - Overdose?!"I never smoked with no cigarettes
I never drank much booze
But I'm only a man, don't you understand
And a man can sometimes lose
You gave me something I never had
Pulled me down with you
Pulled me up, think I'm in love
Hope you can pull me through
I overdosed on you
I overdosed on you
Crazy but it's true
Ain't nothing I can do
I overdosed on you"
Vilket band? (ej dansband) Eric väntar några sekunder.
Bon Scott drack ju ihjäl sig, knappast AC/DC... ??Ac/Dc - Overdose?!
Full pott. Givetvis, vad annarsAc/Dc - Overdose?!
Visst var det AC/DC. Vad beträffar Bon så var han ju lindrigt sagt lite glad i sprit, och kvällen det begav sig så sägs det lite i skymundan att det provades både det ena och det andra. I vilket fall så var det tragiskt. Vilken showman och entertainer.Bon Scott drack ju ihjäl sig, knappast AC/DC... ??
Fantastiskt band, lysande musik. Tyvärr aldrig fått förmånen att se dom live... Hunnit med alla andra ” stora ” men alltid varit något annat på tapeten när möjligheterna fanns. :/Full pott. Givetvis, vad annars. Mina husgudar. Får förmodligen inte se dom fler gånger, vilket är lite sorgligt.
Gött @Jeser90
Det förstår jag, grymt liveband av det jag sett på Tuben tex.Hann med att se dem 2 ggr, jädrans ös live![]()
Världens bästa liveband. Har haft förmånen att se dom fyra ggr. Hoppade sista rundan när Axl Rose höll i mikrofonen. En styggelse i mina ögon och öron.Fantastiskt band, lysande musik. Tyvärr aldrig fått förmånen att se dom live... Hunnit med alla andra ” stora ” men alltid varit något annat på tapeten när möjligheterna fanns. :/
Född -70. Det fantastiska årtiondet vad gäller hårdrock iallafallDet förstår jag, grymt liveband av det jag sett på Tuben tex.
Född -90 när vi ändå snackar födelseår!![]()
Ja va fasen, skulle jag bara fortsätta bomba på med mina quartzare så hade ni snart tröttnatDen här tråden är för härlig, alltid väldigt avspänd och skön tonoch vill man tjåla om något off topic så går även det hem !
Mer mer meeeeeeeer allihop !!Ja va fasen, skulle jag bara fortsätta bomba på med mina quartzare så hade ni snart tröttnat.
Ok då, på begäran. För tillfället innehåller kvartetten dessaMer mer meeeeeeeer allihop !!
Visst är vridringarna olika stora på getingen och äppel bagatellen?Ok då, på begäran. För tillfället innehåller kvartetten dessa.
![]()
Japp. Panda var detVad kan man kalla din vittavlade kronograf för ?
Är det sådana som lystrar till namnet 'panda' månne ?
Absolut. Chronon är 42mm och baggisen är 39 skulle jag tro.Visst är vridringarna olika stora på getingen och äppel bagateller?
Diameter på vridringarna? Boetten är väl 39 på den lilla, men det skulle ju bli ganska konstigt med samma storlek på bezeln om jag tänker efter heheAbsolut. Chronon är 42mm och baggisen är 39 skulle jag tro.