Förjävligt, eller hur....Jävla skitföretag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förjävligt, eller hur....Jävla skitföretag...
One of the top most beautiful zodiac watches. I love that one. Many people think that is it a squale copy.Den här ser ju helfestlig ut! Limiterad Super SeaWolf68
Bild tagen från deras InstaStory.
![]()
Yeah! And I once dated a blond who was chocked by J Hendrix and how he copied Lenny Cravitz...One of the top most beautiful zodiac watches. I love that one. Many people think that is it a squale copy.
Urusel skit... Mycket bättre på cheapest... Som spöar Singular på alla punkter.Någon som köpt Tropicgummit från Singulastraps till sin V-wolf?
Hur är kvaliten?
![]()
Känns inte ok att använda ett läderband...
![]()
Tackar, då skippar jag det. Tips på ngn svensk site som säljer Tropic? Antar att det knappt är möjligt att få tag på ett original?Urusel skit... Mycket bättre på chespest... Som spöar Singular på alla punkter.
hahahah, you are really funnyYeah! And I once dated a blond who was chocked by J Hendrix and how he copied Lenny Cravitz...
Detsamma till dig!Trevlig fredag alla Zodiacvänner
/Stödmedlemmen.
What movement is that?Some goodies to play with
ZO9900, ZO9901, ZO9906
![]()
![]()
STP1-11What movement is that?
Another STP1-11 so I don't need to remove the dial and the hands each time I switch. But it is a project on hold, as I'm in love with the green for the moment.What movement is that?
Samma som sitter i draken? Hmm så Zodiac egna datumhjul för att få datumet rakt kl 6, vet du om det går att fåtag på dessa genom Fossil? Inte för att man behöver men vore kul att veta hur det ligger tillSTP1-11
Köpa Zodiacverket via Fossil? Inga problem.Samma som sitter i draken? Hmm så Zodiac egna datumhjul för att få datumet rakt kl 6, vet du om det går att fåtag på dessa genom Fossil? Inte för att man behöver men vore kul att veta hur det ligger till![]()
Another STP1-11 so I don't need to remove the dial and the hands each time I switch. But it is a project on hold, as I'm in love with the green for the moment.
Another STP1-11 so I don't need to remove the dial and the hands each time I switch. But it is a project on hold, as I'm in love with the green for the moment.
you need to buy the right movement, there STP1-11 date at 3 and another one date at 6, right @Eric Jajjamensan P ?Cool!
But am i thinking wrong, if i say that the date will be wrong at 6oclock? like its rotated.
Det finns flera varianter av datum. Jag hänger inte riktigt med i vad du är ute efter.Cool!
But am i thinking wrong, if i say that the date will be wrong at 6oclock? like its rotated.
Absolutleyyou need to buy the right movement, there STP1-11 date at 3 and another one date at 6, right @Eric Jajjamensan P ?
Det finns flera varianter av datum. Jag hänger inte riktigt med i vad du är ute efter.
Aaah, nu see jag. Det är fel variant av verket.På bilden ligger ett verk utanför klockan med ett datumhjul som ligger rätt kl3 undrade om det skulle passa till draken eller om han behövde byta datumhjul eller om det var jag som tänkte fel.
Tackar, då skippar jag det. Tips på ngn svensk site som säljer Tropic? Antar att det knappt är möjligt att få tag på ett original?
cheapestnatostraps.com gör det och är svenskt trots att det står på engelska. Deras gummi är riktigt bra och ej någon smutsmagnet som många andra.Tackar, då skippar jag det. Tips på ngn svensk site som säljer Tropic? Antar att det knappt är möjligt att få tag på ett original?
Samma här. Även jag citerar Fylking: JÄTTEGOTT!Vill idag citera Gert Fylking vid Nobellpriset i litteratur. "ÄNTLIGEN" (semester).
Firar med Hulken idag.
![]()
Aha det visste jag inte. Trodde att det var en amerikansk site :/cheapestnatostraps.com gör det och är svenskt trots att det står på engelska. Deras gummi är riktigt bra och ej någon smutsmagnet som många andra.
Beställde därifrån i tisdags och fick i torsdags vilket jag tycker är jävligt bra jobbat. Även fraktfritt inom Sverige.
Har förövrigt ett gummi som är något likt Zodiacs egna. Dom är kanon.
Grymma priser, men tyvärr inget Tropic i 24mm. Jag fortsätter sökaAha det visste jag inte. Trodde att det var en amerikansk site :/
Tackar, jag kollar där direkt!