Grymt fin kombo!Så där fick till det lite bättre använder gammal iPhone 5a![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin kombo!Så där fick till det lite bättre använder gammal iPhone 5a![]()
Klart det var!Hmm, trodde det bara var en...
![]()
Omkring millenieskifte. Köpte 7005:a och var torsk. Så jag började med fultjacketOm jag får fråga: Hur länge sedan var det du blev biten av Zodiac-flugan @Eric Jajjamensan P ?
OkOmkring millenieskifte. Köpte 7005:a och var torsk.
Priserna är alltid vilda västern...Ok
Är det den som ligger i en annan prisklass än de mest vanliga ?
Jotack det har man blivit varse den senaste tiden, allt går upp utom lönenPriserna är alltid vilda västern...
Men ja, den brukar takta stabilt en-två tusingar över jämförbara. Men just nu stiger allt. Till rimliga nivåer.
Mystery dial... Det är tre glasskivor som roterar eller?
Hah! Man ska inte underskatta kraften hos en bagatell.Semesterfeelingen börjar så smått komma.
Lite väsen i lådan dock pga att jag har svårt att ta av denna.
![]()
En bagatell till storleken men inte till sin närvaro. Har vunnit mig iallafall. Får dragga marknaden efter semestern eller hoppas att du har någon kvar till saluHah! Man ska inte underskatta kraften hos en bagatell.
JajjamänMystery dial... Det är tre glasskivor som roterar eller?
Its all in the detailsSkruvad krona med korset i våg.
![]()
Stor bagatell med komplikationer![]()
Det här är fan ingen bagatell men den lyser ikapp med solen. Grönt är skönt...
En bagatell till storleken men inte till sin närvaro. Har vunnit mig iallafall. Får dragga marknaden efter semestern eller hoppas att du har någon kvar till salu.
Den är riktigt bra men får dock vänta. Familjen är trötta på ketchup med sugrör, särskilt på semestern
Tycker familjen har höga krav, klart du ska ha en till bagatell! Prova byta märke på ketchupen bara, kanske gör susen!Den är riktigt bra men får dock vänta. Familjen är trötta på ketchup med sugrör, särskilt på semestern.
Får se vad som blir över efter semesterns tabberas.
Har redan provat det, även trängre sugrör för mindre åtgång men det slog inte väl ut om jag säger så...Tycker familjen har höga krav, klart du ska ha en till bagatell! Prova byta märke på ketchupen bara, kanske gör susen!
Haha ja så kanske det ärStor bagatell med komplikationer
Lite mystisk och farlig. Inte alla som kan tämja dom, men vi kan. Kräver en bestämd handled.Den är fin även i mörker![]()