Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså! Det trillar säkert ut 4 Zodiacs ur dina kläder bara du nyser, hostar eller reser dig upp lite hastigt...Bagatell delux![]()
Jag undrar vem som har den bästa samlingen? Är det du eller tösen...Hitta en bagatell i dotterns packning![]()
Det är lugnt! Jag är fortsatt bakis och vilse i grekiska övärlden. Bara glad om du kommer ihåg det. Så topp!![]()
![]()
Krängde på ett klassiskt HR-cordura.
Jag undrar vem som har den bästa samlingen? Är det du eller tösen...
Jo @Eric Jajjamensan P jag har glömt skicka visarna till dig men nu är de snart på väg.
Compressorn gör sig bra på mesh, snyggt!Mesh är bäst på denna. Mycket bra. Tackar tråden för tipset.![]()
Apfräsch! Bara å bildbomba och sprida glädje.Mesh är bäst på denna. Mycket bra. Tackar tråden för tipset.![]()
Blått med turbo! Helt galen färg...
Sluta upp... jag avlider snart. Min zo9205 kom tillbaka efter andra reprundan. Nu plussar den 80spd. Tidigare 12. Strategin är klar när jag är hemma om drygt en vecka.
Heja, heja!Sluta upp... jag avlider snart. Min zo9205 kom tillbaka efter andra reprundan. Nu plussar den 80spd. Tidigare 12. Strategin är klar när jag är hemma om drygt en vecka.
1. Urverket har ett problem. Svar byt.
2. Urmakarna i tyskland vet inte vad dom gör. Svar skicka till en annan.
3. Kräv kompensation oavsett 1 eller 2.
Superman är kalas! Men det finns många härliga SD Quartz i galna färger. In å kolla dedikerade tråden.Blått med turbo! Helt galen färg...
Jo dom sa det men den har kommit från tyskland via dhl båda gångerna.Heja, heja!
Inget att diskutera. Men ligger inte verkstaden i Frankrike? Vilket isf förklarar allt.
Nu ska jag gå ut i krig. Många har velat ta över den men om jag kommer igenom detta vete fasen.Jo dom sa det men den har kommit från tyskland via dhl båda gångerna.
Nu ska jag gå ut i krig. Många har velat ta över den men om jag kommer igenom detta vete fasen.
Det här börjar ju vara löjligt, jag hade varit galen. Hoppas nu på 3e gången gillt. Håller mina tummar och hoppas på det bästa!Sluta upp... jag avlider snart. Min zo9205 kom tillbaka efter andra reprundan. Nu plussar den 80spd. Tidigare 12. Strategin är klar när jag är hemma om drygt en vecka.
1. Urverket har ett problem. Svar byt.
2. Urmakarna i tyskland vet inte vad dom gör. Svar skicka till en annan.
3. Kräv kompensation oavsett 1 eller 2.
Det är nästa, färdig funderat. KÖÖR!Mina vänner! Modifieringsklådan härjar. Kolla denna bild. Är inte detta nästa? Tänk en reissue mod med denna som förebild. Ja jävlar. Min mun fattas iaf.![]()
Resan är perfekt trots fultjack på armenDet här börjar ju vara löjligt, jag hade varit galen. Hoppas nu på 3e gången gillt. Håller mina tummar och hoppas på det bästa!
Hoppas att resan är bra i alla fall!
Blått e flott
BellissimoBuona giornata a tutti
![]()
Mesh är väldigt bra men kanske inte bäst IMHO...Mesh är bäst på denna. Mycket bra. Tackar tråden för tipset.![]()
Bzzz BzzzÄntligen semester och tillbaka på Öland.
För tillfället med en gyllene drake på handleden.![]()
Me likey likeyMina vänner! Modifieringsklådan härjar. Kolla denna bild. Är inte detta nästa? Tänk en reissue mod med denna som förebild. Ja jävlar. Min mun fattas iaf.![]()