• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Jag hoppas på ett lyckligt slut. Jag kan mycket lite om att handla med mögel MEN jag skulle säga att klockan är riktigt modigt prissatt. Jag har hur det ån är varit generellt prisorienterad vad gäller Zodiac i mer än 10 år.
Värderar inte det men reagerar ändå. Tror att det ligger en viss utmaning i prissegmentet. Men Zodiac är ju på ordentlig uppstuds...
Go, go, go

Jävligt fin den här LImiterade alltså...
BCAF38C5-3848-4536-9086-F0407F04E577.jpeg

Jag har sett den senaste tiden hur du självmant har sänkt... sänkt... och återigen sänkt priset på din väldigt fina Eterna.
Tycker uppriktigt sagt det är synd att ingen köper den av dig.

Nu är detta visserligen inte en Eternatråd men trodde inte heller att de var så svårsålda...?

Ett (av många) underskattade märken.

Kan inte annat än att hålla med, märkligt lite intressenter överhuvudtaget. Lutar att behålla istället för att sälja en så fin klocka i princip gratis... Men tack för dom fina omtankarna!
Åter till Zodiac igen.. ;)

Kan inte annat än att hålla med, märkligt lite intressenter överhuvudtaget. Lutar att behålla istället för att sälja en så fin klocka i princip gratis... Men tack för dom fina omtankarna!
Har själv inte råd just nu tyvärr, har en trist husfasadsrenovering jag måste prioritera en tid framöver :meh:
Något jag f:ö just nu ofta ojar mig över inför div forummedlemmar hahaha...

Senast ändrad:
Den är riktigt fin. Har själv sneglat på den flera gånger. Fonderna tillåter inte något utan en flip, och det känns jobbigt.
Men sugen är jag. (orena tankar)

Jävligt fin den här LImiterade alltså...
BCAF38C5-3848-4536-9086-F0407F04E577.jpeg
This limited edition timpiece marks the 50th anniversary of the original Super Sea Wolf, a landmark watch for Zodiac. The caseback displays the iconic Sea wolf character that was once used on advertising material during the original launch. It has a COSC-certified STP 3-13 movement contained in a stainless steel case with a newly designed locking topring, and comes specially packaged in a leather roll with a textile strap, “tropic” style rubber strap, an adjustable mesh band and a strap-changing tool.

LE, 50 years anniversary, leather roll, 3 straps (rubber, textile, and mesh), this is more than perfect.

This limited edition timpiece marks the 50th anniversary of the original Super Sea Wolf, a landmark watch for Zodiac. The caseback displays the iconic Sea wolf character that was once used on advertising material during the original launch. It has a COSC-certified STP 3-13 movement contained in a stainless steel case with a newly designed locking topring, and comes specially packaged in a leather roll with a textile strap, “tropic” style rubber strap, an adjustable mesh band and a strap-changing tool.

LE, 50 years anniversary, leather roll, 3 straps (rubber, textile, and mesh), this is more than perfect.
...and it's gonna be cheap too:greedy:

It is perfect, damn you Zodiac! :)

Tillbaka
Topp