• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Ahmed

Panerai
upload_2019-5-4_15-36-22.png
upload_2019-5-4_15-36-22.png Rodiac, https://www.instagram.com/p/Bwtv7iDHapE/?igshid=57y3gd5p49oh
that's a crazy Zodiac you have
 

Zachelitomega

Cartier
2-Faktor
När jag är färdig fastighetsmäklare är risken hög att jag fått konformitetsviruset. Börjat kamma håret bakåt, snegla på att köpa mig en Breitling och fylla kaffebordet med Café Magazin.
Vissa (många) kurskollegor (från Stockholm) är riktiga seriefigurer baserade på infriade fördomar.
Roligt än så länge... Men man vet aldrig...
Hahah alltid lika vältalig :p du får väl introducera dem till Z! I bästa fall kan lockarna i nacken på dem med tiden falla av!
 

Ahmed

Panerai
Personally I like the black with orange index (bottom left) followed by the orange one. However, the Oceanaire is waay to big for me so I choose not to choose;)
Great choice, and the orange is one of the hard to get.
In this picture it looks like the body is grey titanium, but in reality it's black. I wished if they made the body in dark grey.
 
Topp