• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

OnePhat

Rolex
2-Faktor
IMG_20190513_131256.jpg
ska den få stanna eller inte
Klart att du ska behålla den!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Kort sagt...Så jävla bra! Inget rassel. Inget flex. Grymt spänne...och så är det snyggt också vilket fan inte är illa.
00F777FF-42D5-4B96-A927-EC9D4DDA76E4.jpeg

*repost
Riktigt bra. Måste ha en Zodiac någon gång. Får nog bli en med deras jubilee
Har några sådana märken jag bara måste ha i min samling. zodiac, Sinn, oris är nästa märken jag vill klara av efter jag nyss köpte min Squale.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
IMG_20190513_131256.jpg
ska den få stanna eller inte
Klart att du ska behålla den!
Behålla?! Hur jävla kul är det? Vårstäda klocklådan så du kan fylla på med nytt inför sommaren. Du gör ju dessutom nån annan glad som får ta över din samt en tredje vars klocka du istället får ta över som i sin tur kan köpa nått annat och så rullar det på.
Skulle vi hålla på att behålla hela tiden så hade ju k&s aldrig fyllts på med nytt och hur kul hade det varit?
Sälj!
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Behålla?! Hur jävla kul är det? Vårstäda klocklådan så du kan fylla på med nytt inför sommaren. Du gör ju dessutom nån annan glad som får ta över din samt en tredje vars klocka du istället får ta över som i sin tur kan köpa nått annat och så rullar det på.
Skulle vi hålla på att behålla hela tiden så hade ju k&s aldrig fyllts på med nytt och hur kul hade det varit?
Sälj!
Men om alla säljer på forumet blir det ju bara massa forumhoror som visas, ingen idé att importera nytt om saker flyter omkring här... Jag säger köp nytt och behåll gammalt :)
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Behålla?! Hur jävla kul är det? Vårstäda klocklådan så du kan fylla på med nytt inför sommaren. Du gör ju dessutom nån annan glad som får ta över din samt en tredje vars klocka du istället får ta över som i sin tur kan köpa nått annat och så rullar det på.
Skulle vi hålla på att behålla hela tiden så hade ju k&s aldrig fyllts på med nytt och hur kul hade det varit?
Sälj!
Kul? Vill du ha kul så får du gå på Liseberg eller nåt. Håller dock med dig i ditt resonemang men vissa klockor är värda att behålla. @Azaz comp är definitivt en av dom.
 
Topp