Ahmed
Silver
then I will put more pictures so you don't get boredI stort sett bara hosta, så ingen fara med mej... men man börjar ju bli trött på att sitta hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
then I will put more pictures so you don't get boredI stort sett bara hosta, så ingen fara med mej... men man börjar ju bli trött på att sitta hemma.
J
Jag är i karantän i hemmet... inte testad men med symtom... har haft samma klocka i flera dagar...
En Casio
Krya på dig Jonas!
Coronavirus everywhere, the Zodiac London meeting was cancelled, bought the ticket to attend that one , time to go back to Sweden before it gets worse.
Unfortunately for the moment is cancelled, I told them to move it to Sweden, then all the thread we will meet each other at least. We will seeHopefully it will be postponed and not cancelled, and that you will have the chance to go back for the event in the future!
I hope all the friends of this thread are safe. have a nice day.
it has been months that I didn’t took this out.
it will pass don’t worry.
Riktigt stilig klocka
Tack! Ja Det kommer denGratulerar till en fin Zodiac!
Blir perfekt i sommar som du säger, solen kommer spegla sig härligt i den ljusa tavlan
Grattis till en fin dinka!Hepp, då blev man med Zodiac. Skadad bezel, ingen låda, inga dokument, men den går i princip perfekt och är jävligt stilig. Det här blir nog sommarklockan för mig
Den här och Squale får dela den platsen.
TackGrattis till en fin dinka!
Välkommen Tobias!Hepp, då blev man med Zodiac. Skadad bezel, ingen låda, inga dokument, men den går i princip perfekt och är jävligt stilig. Det här blir nog sommarklockan för mig
Den här och Squale får dela den platsen.
Danke!Välkommen Tobias!
hulk always a winner.Med detta inlägg går jag upp till Brons-nivå... lämpligtvis gör jag det tillsammans med hulken
Trevlig helg vill jag säga, hulken lyfte ett leende på mig idag iallafallMed detta inlägg går jag upp till Brons-nivå... lämpligtvis gör jag det tillsammans med hulken
Exchange rate: 1 SEK = 0,0841903 EUR what the hell