Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You are always welcome , congratulations for the unique v wolf
Many thanks, looks even better IRL.You are always welcome , congratulations for the unique v wolf
Ser bra ut. Problemet med Olympos är att den är ganska tunn så jag tyckte att grövre band, i stil med det canvas du har på där, gjorde att klockan kändes pluttig på något sätt. Personligen tyckte jag att den gjorde sig bäst på ett tunt länder men smaken är ju som röven...klöven.Testade med ett svart lädernato men nja. Visst skulle det funka om man gillar lädernatos
Slängde på mitt gamla canvasband och ja jag tror faktiskt att det börjar närma sig
Någon som är intresserad av ZO9901 och/eller ZO9253?
Tänkte lägga upp dem på köp & sälj, men kollar här först.
Tänker mig 4’ per klocka.
En Bor-länk borde väl funka!?Olympos är grym! Med sina 37.5mm sitter den som gjutet på handleden, dock har jag problem med att hitta ett bra och passande band till den. Är 19mm mellan luggarna. Visst läderbandet som medföljer är helt ok men brunt. Brun är tyvärr ingen favorit. Använder nu ett svart Zodiac-gummi men känns inte helt rätt.
Ser man på bilden ovan så gillar jag mesh, så om någon har ett passande mesh eller förslag på en passande länk så säg gärna till
Japp det tycker jag. Måste bara hitta en i 19mm.En Bor-länk borde väl funka!?
Dan Henry har fina och ganska billiga. Värt att kolla!Japp det tycker jag. Måste bara hitta en i 19mm.
Äntligen dags att vara med i KS mysigaste tråd
En favorit, men det finns en uppsjö av spännande Zodiac, tyvärr plånboken som sätter gränserDen är verkligen otroligt cool! Riktigt kul att den är en del av tråden!
Testade med ett svart lädernato men nja. Visst skulle det funka om man gillar lädernatos
Slängde på mitt gamla canvasband och ja jag tror faktiskt att det börjar närma sig
Testade Olymposen på oysterlänk men kändes som att hela klockan försvann in i länken. Tappade hela sin personlighet:/Här har du lite schyssta 19mm band till bra pris annars...
https://klocksnack.se/threads/slightly-used-straps-cordovan-calf-chromexcel.129351/
Ooyyyu, that’s amazingly beautiful, congrats, now i want an OlympusTestade Olymposen på oysterlänk men kändes som att hela klockan försvann in i länken. Tappade hela sin personlighet:/
Inte alls, riktigt snyggt!Testade Olymposen på oysterlänk men kändes som att hela klockan försvann in i länken. Tappade hela sin personlighet:/
Tycker det blev bra! Tror dock ett BoR kan göra sig riktigt bra!Testade Olymposen på oysterlänk men kändes som att hela klockan försvann in i länken. Tappade hela sin personlighet:/
Tycker det lirar men fattar vad du menarTestade Olymposen på oysterlänk men kändes som att hela klockan försvann in i länken. Tappade hela sin personlighet:/
Bjuder på lite fler bilder
Tycker det blev galet fint, många tummar upp!Bjuder på lite fler bilder