Morotsmannen
Silver
Ser man på länk ocksåPåsk-klockan på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser man på länk ocksåPåsk-klockan på
They don’t need to be hidden in a box
Ser man på länk också
hahaNew apartment = more watches
Det kan hända att man har lite velcro hemma, om jag kommer sälja dem är en annan femma!Någon i tråden som har ett 20mm Zodiac velcro och vill sälja?
Funkar så klart utan Zodiac-märket också.
Fin bredd på den samlingen, och kul mix av nytt och vintage!Bjuder på lite bilder från samlingen. Glad Påsk!
Helt ok samling, men saknar en och det är Super Sea Wolf ZO9209Fin bredd på den samlingen, och kul mix av nytt och vintage!
Den va kanonHelt ok samling, men saknar en och det är Super Sea Wolf ZO9209
Så där ja liknar det nåt.Tror jag utlovade en ännu påskigare version av min påskklocka... kommer här:
Alltid trevligt med NOS
Glad påsk!
Inte byta?Heads-up i tråden! Kommer att sälja min Olympos. Absolut nyskick, Fullset, Köpt nyligen från Pageandcooper. Oysterlänken medföljer naturligtvis
Varför sälja? Nytt inköp på gång
Håller med gogglat en del verkar svår få tag på limiterad ,nog den bästa nodate jag sett.Damn, snygg!
Ny finns den på Tradera, självklart har Zodiacers rabatt på priset!Heads-up i tråden! Kommer att sälja min Olympos. Absolut nyskick, Fullset, Köpt nyligen från Pageandcooper. Oysterlänken medföljer naturligtvis
Varför sälja? Nytt inköp på gång
Lite mer info: https://www.zodiacwatches.com/colle...automatic-three-hand-date-brown-leather-watch
Bra pris tycker jagNy finns den på Tradera, självklart har Zodiacers rabatt på priset!
https://www.tradera.com/item/341993...pos-stallank-full-set-kvitto-garanti-automat-
5700kr ink rekommenderad frakt för trådföljare.Bra pris tycker jag