Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här är väl ändå rätt ovanligt språjlans ny länk plastad HA
Har du klocka till denVerkar inte som om du behöver den... jag kan köpa den
Har flera länkar begangnade lätt om du behöver visst kan jag sälja men inte denVerkar inte som om du behöver den... jag kan köpa den
Har flera länkar begangnade lätt om du behöver visst kan jag sälja men inte den
Börjar bli ont om seadragons har några jag kan tänkamig sälja och länkar också och många av dotterns bagateller men måste varavettiga priser .Kommer med bilder på bagateller om nån intreserad annars fråga via pmHar bara påsk-klockan för tillfället men skulle gärna uppdatera till den andra länken... sen spanar jag efter en SD superman och lär väl knappast hitta nån på länk.
Skickar PM.
Där var det ju en ,otroligt finHoppas era påskägg var välfyllda
Ny finns den på Tradera, självklart har Zodiacers rabatt på priset!
https://www.tradera.com/item/341993...pos-stallank-full-set-kvitto-garanti-automat-
Du sitter inte på ngn länk som skulle kunna passa den här? 18mmHar flera länkar begangnade lätt om du behöver visst kan jag sälja men inte den
Du sitter inte på ngn länk som skulle kunna passa den här? 18mm
Diggar inte det gula bandet, något tips på något annat man kan sätta på?Helt glömt bort denna
thin mesh or rubber redDiggar inte det gula bandet, något tips på något annat man kan sätta på?
Funderar på att möjligtvis sälja denna och köpa en ny Zodiac senare. Vill någon köpa den här är det bara att PM:aRiktigt stilig klocka
Vad ska du köpa? Inte sugen på min sjövarg?Funderar på att möjligtvis sälja denna och köpa en ny Zodiac senare. Vill någon köpa den här är det bara att PM:a
Funderar på en färgglad med Jubilee-länk...Vad ska du köpa? Inte sugen på min sjövarg?
En lite moddad seawolfFunderar på en färgglad med Jubilee-länk...
Vilken Seawolf är det du har?
Eller så går man nästan helt emot det och testar en champagnetavla och en annorlunda boett (inte det minsta subjektiv ; ) )Funderar på en färgglad med Jubilee-länk...
Vilken Seawolf är det du har?
Snygg, men det är inte riktigt en sådan jag är ute efter.En lite moddad seawolf
Den är trevligEller så går man nästan helt emot det och testar en champagnetavla och en annorlunda boett (inte det minsta subjektiv ; ) )
https://klocksnack.se/threads/ny-zodiac-olympos-stållänk-full-set-kvitto-garanti-automat.130668/
Förstår! Då kanske den får stanna lite till börjar bli sugen på att testa nytt..Snygg, men det är inte riktigt en sådan jag är ute efter.
Köp minFörstår! Då kanske den får stanna lite till börjar bli sugen på att testa nytt..
Inte riktigt det jag letar hellerKöp min
Inte riktigt det jag letar heller
Skulle vilja testa en zodiac worldtime. Men anar att de ligger högt i pris...
Denna är det, bild stulen skamlöst från nätet.Är det dom som har samma boett som världens snyggaste klocka?
Dom brukar inte vara så dyra på bukten...