Zodiacs bästa period enligt migOj, den har jag aldrig ens sett... cool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zodiacs bästa period enligt migOj, den har jag aldrig ens sett... cool
Finns en på ebay såg jag nu, dock 35 tusenOj, den har jag aldrig ens sett... cool
Finns en på ebay såg jag nu, dock 35 tusen
Visst, denna är också på listan, zodiac sea-chronSom hittat
Mycket fin! Den borde de göra en nyutgåva på. Bums!Visst, denna är också på listan, zodiac sea-chron
Vilken länk är det där? Är den lika bekväm som snygg?
Halli hallå Zodies!
Zodiacs legendariska jubile-länk med strech i spännet
Om min zodiac stannar i sommar ska jag fan ta och jaga rätt på en sån...D.v.s. att den är till och med bekvämare än den är snygg!
KÖÖR! Oslagbar kombo.Om min zodiac stannar i sommar ska jag fan ta och jaga rätt på en sån...
Visst!KÖÖR! Oslagbar kombo.
Om min zodiac stannar i sommar ska jag fan ta och jaga rätt på en sån...
Välkommen in i stugvärmenNu får jag vara med i denna tråd också...
Vart grävde du fram den skönheten! Kan vara sugen på köp om du vill sälja någon gång!Nu får jag vara med i denna tråd också...
Nu får jag vara med i denna tråd också...
Skulle dock behöva lite kunskap för att kunna lägga min röst i trådstarten - vad är "pre-dot" resp Zodiac-dot"?
Köpte av KS-bekant i veckan. Skall ha dig i åtanke om den skall säljas men just nu känns det som att de kommer att stanna. Min första och enda Pepsi...Vart grävde du fram den skönheten! Kan vara sugen på köp om du vill sälja någon gång!
Det är en fantastisk klocka, så det förstår jag!Köpte av KS-bekant i veckan. Skall ha dig i åtanke om den skall säljas men just nu känns det som att de kommer att stanna. Min första och enda Pepsi...
Skulle dock behöva lite kunskap för att kunna lägga min röst i trådstarten - vad är "pre-dot" resp "dot-Zodiac"?
Skulle dock behöva lite kunskap för att kunna lägga min röst i trådstarten - vad är "pre-dot" resp "dot-Zodiac"?
Japp, 35-36mm någonting. Perfekt för mina klena handleder (16 cm). Fick till och med länken att sitta OK utan att vara i innersta hålet på spännet (fick naturligtvis plocka bort alla lösa länkbitar...)Beundrar den där lite till... en av de dyraste Zodiac på marknaden... brukar sticka iväg ordentligt på bukten.
Den är 36mm va?
Riktigt häftig! Får man tigga efter lite fler bilder? Boetten runt och boettlockNu får jag vara med i denna tråd också...
Självklart, här kommer lite blandat...Riktigt häftig! Får man tigga efter lite fler bilder? Boetten runt och boettlock
Riktigt trevlig! Antar att du är nöjd?Självklart, här kommer lite blandat...
Ja, har fått ett mycket bra första intryck. Härlig tavla och färger på bezel, bra storlek och en skön, rasslig länk... What's not to like?Riktigt trevlig! Antar att du är nöjd?
Självklart, här kommer lite blandat...