Tyvärr har bara några stycken kvar vill man ha en får man köpa klockan också hör liksom till.
Trodde jag hade fler dom har gått åt.
Ok...
Så, brassen på racing, är den till salu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr har bara några stycken kvar vill man ha en får man köpa klockan också hör liksom till.
Trodde jag hade fler dom har gått åt.
Datumknas på den synd på den klockan knappt använd
Har beställt kommer aldrigAjdå... man kan ju byta verk iofs.
Har beställt kommer aldrig
Forummedlem skulle hjälpa mig han har nog glömt bort det,har du tips var man kan köpa.
Får lämna in den till urisJag vet inte vilket verk det är... Ronda 715 finns det massor av på eBay för 2-300 spänn, men du ska ju ha ett chronografverk...
Får lämna in den till uris
Har du smått (36) och gott i klockväg också?Smått och gott om intresse finns
Tror denna är typ 36 kan titta vid intresseHar du smått (36) och gott i klockväg också?
Kan ha en liten i guld ,dottern kan ha en del bagateller kan höra om hon vill sälja .Har du smått (36) och gott i klockväg också?
Astrographic:en är riktigt cool!Crème chantilly of Zodiac
my favouriteAstrographic:en är riktigt cool!
Finns det någon i stål och gärna länk så är det superintressant.Kan ha en liten i guld ,dottern kan ha en del bagateller kan höra om hon vill sälja .
Cool men jag är ute efter mer stål och liten men tuff.Tror denna är typ 36 kan titta vid intresse
Love itGör en dubbelpost från fredagstråden. Det är ju sommar runt hörnet. Knappt snöat senaste dygnet. Då är det bara sommarklockan som gäller.
Med den här tröjan har jag ju fel Zodiac på armen. Någon som har något orange?
Tyvärr ingen 36a minsta är bagatellen är väl 39 har jag för migFinns det någon i stål och gärna länk så är det superintressant.
Tack det sammaHa en trevlig helg Zodies!