Pohlaren Eric
Jaktledare
Apdålig bild men ännu ett steg mot modden Rotten Apple. Saknas PVD krona som är på väg och svarta visare. PVD Meshet är fan Spot-on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du vet ju var min brevlåda bor, och det är ju bra så du vet var du ska lägga den när den är klar.Apdålig bild men ännu ett steg mot modden Rotten Apple. Saknas PVD krona som är på väg och svarta visare. PVD Meshet är fan Spot-on.![]()
Du får öva på ditt Jedi mindtrickDu vet ju var min brevlåda bor, och det är ju bra så du vet var du ska lägga den när den är klar.
Håller lite koll på den där auktionen. Nu är det ju nån som bjudit över digPsycho klipp detta verkar bli...
http://www.tradera.com/item/341993/249158954/zodiac-sea-wolf-60-tal-automatic-the-killer-watch-
Hysch! Jag hoppades på Januaris isande effekt på privatekonomin och lade ett lägre bud. Men jag sitter ju aptjock e.g så nu ska jag vanka av och ann ett slag. Jag vill bara bocka av skiten. Jag vet ju att den är för liten.Håller lite koll på den där auktionen. Nu är det ju nån som bjudit över dig(inte jag).
Den är riktigt cool den där ju!Räknar varje (svepande) sekund innan jobbveckan är över.![]()
Du och din Petroliumfärgade får börja förhandla!Den är riktigt cool den där ju!![]()
Denna Ågren. Han är besvärlig.Å så kom ågren. Valde att sälja den bruna som är i super-super-nära-nyskick. Valde att behålla blå i super-duper-nästan-lika-bra-skick.
Å nu går tankarna. Rätt eller fel. Jävla skit det här...![]()
![]()
Saknar du den för mycket sen så kan du ju alltid lägga ett generöst bud på minNu även denna pärla på Tratten
![]()
Näh, ska bara ha en 7000-krono. Nu har jag bestämt mig. Det är olagligt att ha så många klockor som jag...Saknar du den för mycket sen så kan du ju alltid lägga ett generöst bud på min![]()
Du kan skicka dem till mig. Så kan jag leka lite outlaw tills det lugnat ner sig för dig.Näh, ska bara ha en 7000-krono. Nu har jag bestämt mig. Det är olagligt att ha så många klockor som jag...
Du kan skicka dem till mig. Så kan jag leka lite outlaw tills det lugnat ner sig för dig.Näh, ska bara ha en 7000-krono. Nu har jag bestämt mig. Det är olagligt att ha så många klockor som jag...
Johnny Two-Times', Two-Times!Du kan skicka dem till mig. Så kan jag leka lite outlaw tills det lugnat ner sig för dig.
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
VÄRLDENS SNYGGASTE KRONOGRAF!!!
Nu är jag givetvis inte så slug att jag försökt manipuler Google...
Men visst är det skön representation av Zodiac när man bildsöker: VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA
Så det fanns en baktanke hela tiden.De baktankar jag har är av en helt annan, mer bokstavlig, natur.Så det fanns en baktanke hela tiden.
Tyvärr snorsvår. USA är det som gäller.Hej! Nån som vet om nya SUPER SEA WOLF 53 SKIN säljs i butik i Sverige? Eller nån svensk webbförsäljning?
Har tyvärr ingen glasklar input. Det gjordes modeller under "Dot" eran som var extremt kortlivade och därför är mer eller mindre omöjliga att Googla på. Betvivlar att en eventuell Franken eller Replica skulle göras på denna modell. Om jag ska gissa.Såg denna på tradera, gav ett impulsbud men ångrar mig lite efter att jag sökte astroquartz serien lite. Är det här en kopia eller är det bara jag som blir nojjig?![]()
Så vad skulle dit råd bli? Ska jag köra på och köpa bara?Har tyvärr ingen glasklar input. Det gjordes modeller under "Dot" eran som var extremt kortlivade och därför är mer eller mindre omöjliga att Googla på. Betvivlar att en eventuell Franken eller Replica skulle göras på denna modell. Om jag ska gissa.