• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Apdålig bild men ännu ett steg mot modden Rotten Apple. Saknas PVD krona som är på väg och svarta visare. PVD Meshet är fan Spot-on.
image.jpeg

Tradera har stängt auktionerna med hänvisningar till reglerna utan att specificera sig. Men de ligger uppe igen. Jag har mailat och undrar vad i helvete de håller på med. Vet inte om de har invändningar mot min formulering att jag är generös mot tidiga bud??? Men får se om de agerar likadant igen.

Såg denna på tradera, gav ett impulsbud men ångrar mig lite efter att jag sökte astroquartz serien lite. Är det här en kopia eller är det bara jag som blir nojjig?
image.png

Såg denna på tradera, gav ett impulsbud men ångrar mig lite efter att jag sökte astroquartz serien lite. Är det här en kopia eller är det bara jag som blir nojjig?
image.png
Har tyvärr ingen glasklar input. Det gjordes modeller under "Dot" eran som var extremt kortlivade och därför är mer eller mindre omöjliga att Googla på. Betvivlar att en eventuell Franken eller Replica skulle göras på denna modell. Om jag ska gissa.

Tillbaka
Topp