Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortf. under garanti? Isåfall ta ett snack med dom du köpte den av. Om inte eller köpt beggad så kan du om du har rätt verktyg och skills sätta dit indexen igen, inte jättesvårt, men kan förstå att man inte är bekväm att gå in där o rodda.
Easy fix with a watchmaker, no worriesFortf. under garanti? Isåfall ta ett snack med dom du köpte den av. Om inte eller köpt beggad så kan du om du har rätt verktyg och skills sätta dit indexen igen, inte jättesvårt, men kan förstå att man inte är bekväm att gå in där o rodda.
Annars får du gå till en vanlig urmakare och be dom fixa biffen. Bör inte kosta med än ngn 1000-lapp.
Dra ut kronan och stanna verket nu med en gång om du inte gjort det så du inte skadar tavlan, visarna eller verket genom att visarna står o går mot indexen.
Det suger när sånt händer, men händer på alla möjliga märken! Lycka till!
A true masterpiece!
Allt som köps utanför EU ska tullas och betalas moms på. Inga konstigheterÄr helt såld på Zodiac klockor, måste köpa en nu under 2020!
Åker man på att betala tull om man köper via deras webbshop?
ThanksA true masterpiece!
Förutom att min light OCD börjar göra sig påmind pga vridringens läge så är det en fantastisk klocka och bild.Gammal bild men anyways....
![]()
Tack! Ja sorry för vridringen, har börjat utveckla samma OCD faktisktFörutom att min light OCD börjar göra sig påmind pga vridringens läge så är det en fantastisk klocka och bild.
Too many watches to adjustFel datum![]()
Comparing quality/ price for both watches, the Zodiac wins.Har gjort en jämförelse idag mellan dessa 2:
![]()
Tag heuer 2 dagar gammal och V-wolf ca. 15 år men nära nyskick
Listpris 13500 kr vs. ca. 6000 kr(?) runt -95.
Båda har väldigt hög detaljkvalite på själva uret men Zodiacs länk är (som vanligt) överlägsen.
24-18 är riktigt nice på zodiacen men 22-20 på Tagen hade gärna fått vara 22-18...
Comparing quality/ price for both watches, the Zodiac wins.
if we talk design and colors, I will say the tag
Merch eller original tycker jag gör sig snyggast på wolf.Testar läder på V-wolf...
Vad tycker ni?
![]()
![]()
Generellt gillar jag läder bäst på vintern, men V-wolfen gör sej nog ändå bäst på den eminenta originallänken...