• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Nilas

Patek
2-Faktor
Äntligen. Ett bra tag sen jag kunde bildposta i denna tråden men nu så :). Har saknat min gamla lime-bagatell sedan den såldes så denna fyller den platsen perfekt. Sommarklocka-deluxe :D.
DsJTmea.jpg
 

daniel_se

Omega
Har en ZO2306 som bara ligger i en låda, tänker att ett nytt band kanske återupplivar den. Jag har haft på grönt nato och brunt läder, länken gillar jag inte.

Skulle ett svart sail cloth kunna passa? Någon som har förslag eller rentav något kul att testa? Tror det är 22mm mellan luggarna.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Har en ZO2306 som bara ligger i en låda, tänker att ett nytt band kanske återupplivar den. Jag har haft på grönt nato och brunt läder, länken gillar jag inte.

Skulle ett svart sail cloth kunna passa? Någon som har förslag eller rentav något kul att testa? Tror det är 22mm mellan luggarna.

Varför gillar du inte länken? Tycker den är suverän på v-wolf...
 
Topp