• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
Nerdar och skrytmånsar. Här är den. Tråden som bara kommer handla om Zodiacklockor. Äntligen tänker ni och jag håller med. Äntligen kan vi vika ut oss lite och grotta ner oss sådär härligt i ämnet Zodiac. Många av er vet inte att ni älskar dem, vissa av er tror kanske till och med att ni ogillar dem. Men här kommer ni finna ett hem att naket uppskatta dess skönhet. Detta är frihamnen för alla er som vill spränga garderobsdörrarna och komma ut som Zodimaniacs. Låt sexet börja!

Först ut denna brutala penis till klocka. Tror du att en sketen Rolex ger dig några centimeters konkurrensfördel? Tänk om! Detta är 2,5 meters blåvalssnorre. Damerna baxnar och herrarna avundas. Låt mig visa min Aviator chrono. Klockan som ligger med din fru medan du går kurs för att finna ditt inre jag. Den första av många underbara upplevelser i denna tråd.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357399384.311857.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357399384.311857.jpg
    83.3 KB · Visningar: 2,973

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Har sett mycket porriga klockor där ifrån senaste veckan. Tror att denna tråden blir kul att följa. Tror även att den kommer lleda till en del flippande framöver.
 
Kan jag inte. Du måste prova.

MEN! Jag och polaren Christian sitter just nu över några glas Grappa. Han insisterade på att låta klockorna gå några ronder. Christan har en PO. Inte mycket motstånd. Tror Christians Omega kommer ha ont i heliumventilen imorgon. Oceanairens blästrade kropp säger mer hombre än en prislapp på steroider. Känns lite som en blöt socka i kalsongen.
Bilder kommer senare om jag inte blir för larmad. Nu är det mer sponk på ingång.

187 centimeter stilig djävul över-och-ut
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fyfaan jag kräks! Tar inte någon forumpatron eller Propagandaminister bort den här skittråden så kommer jag aldrig posta ngt mer i den eviga dagensklocktråd!.... Visst f.n det gör jag ju inte.. :D
Eric, drick inte ngt mer av den där taskiga Grappan. Fan vet vad du köper för konkurslager av klockor nästa gång.. :cool:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sv: Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

I detta fall är det ytterst tveksamt... :D
Camo00 skrev:
Det är så mycket penis-referenser att man undrar om Zodiac-ägarna bär dem runt handleden..??
 

naggge

Panerai
Dags att komma ta fram brandyxan och hugga sig ut från garderoben. Satt och bläddrade igenom lite bilder och blev påmind om en gammal klocka som faktiskt befann sig på handleden lite för mycket för sådär tre år sedan.

1.jpg
 
Eric Jajjamensan P skrev:
Kan jag inte. Du måste prova.

MEN! Jag och polaren Christian sitter just nu över några glas Grappa. Han insisterade på att låta klockorna gå några ronder. Christan har en PO. Inte mycket motstånd. Tror Christians Omega kommer ha ont i heliumventilen imorgon. Oceanairens blästrade kropp säger mer hombre än en prislapp på steroider. Känns lite som en blöt socka i kalsongen.
Bilder kommer senare om jag inte blir för larmad. Nu är det mer sponk på ingång.

187 centimeter stilig djävul över-och-ut
Tjosan!
Som du vet klassas inte Grappa i någon fjantig Cru klassificering utan här är det den rejäla maskulina fotogenfaktorn i skalan 1-7 där 10 symboliserar Nirvana. Vilken nivå jobbar ni med?
Granger
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mhmmm.. Det var därför Denke "blev sen från kundbesöket" idag då... Hoppas för tusan att du inte lurade på den stackarn någon av dina Zodiacs.. :cool:

Eric Jajjamensan P skrev:
Lyllos Denke! Idag ska han få klämma och känna på the real deal.
ujeta2y5.jpg
 
Välkommen ut Naggge! Du är nu fri att dricka fotogen (alltid artigianle och lagrat Granger), bära något manligt kring din manlighet och sälla dig till denna enorma gemenskap.
Denne evige Denke kommer snart att bli varse potensen i detta stolta hantverk till armbandsur.
Han ska ta med några Rolex. De ska skändas av min här av Zodiacs. Bäst jag köper ett paket cigg till mina klockor. Det smakar fint efter...
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357661960.206421.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357661960.206421.jpg
    100.5 KB · Visningar: 1,020
Åh nu över till lite random porr!
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357662652.506764.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357662652.506764.jpg
    117.5 KB · Visningar: 1,164
  • ImageUploadedByTapatalk1357662668.303913.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357662668.303913.jpg
    113.4 KB · Visningar: 1,154
  • ImageUploadedByTapatalk1357662685.136613.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357662685.136613.jpg
    133.8 KB · Visningar: 1,168

Camo00

Patek
Re: Sv: Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Du är som en korsning mellan en Tele2-försäljare och en iller... Börjar bli jobbigt att stå emot!
 
Denke skrek halleluja så många gånger i hotell miljön att det blev pinsamt. Inte sedan han spontanköpte sin 14-lax-kostym och besökte sin rammakare på samma dag har han varit så upprymd. Som en fisk i Jesu knä mumlar han flera gånger. Äntligen fick han titta på riktiga klockor. Vilse bland begagnade damur har han hittat en väg tillbaka. För dagens första intryck av denna bjässe till karl var beklämmande. Såg ut som en pre-op transa där han satt med sin lilla söta DJ. Men nu är allt ok. Zodiac to the rescue. Han lämnade vårt meet med en Oceanaire på fickan. Ännu en själ berörd av dessa vackra konstverk.

PS. Han fick bara låna. Den är inte till salu.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eric Jajjamensan P skrev:
Denke skrek halleluja så många gånger i hotell miljön att det blev pinsamt. Inte sedan han spontanköpte sin 14-lax-kostym och besökte sin rammakare på samma dag har han varit så upprymd. Som en fisk i Jesu knä mumlar han flera gånger. Äntligen fick han titta på riktiga klockor. Vilse bland begagnade damur har han hittat en väg tillbaka. För dagens första intryck av denna bjässe till karl var beklämmande. Såg ut som en pre-op transa där han satt med sin lilla söta DJ. Men nu är allt ok. Zodiac to the rescue. Han lämnade vårt meet med en Oceanaire på fickan. Ännu en själ berörd av dessa vackra konstverk.

PS. Han fick bara låna. Den är inte till salu.

Denke - touched by Zodiac... :mrgreen:
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Denke skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
Denke skrek halleluja så många gånger i hotell miljön att det blev pinsamt. Inte sedan han spontanköpte sin 14-lax-kostym och besökte sin rammakare på samma dag har han varit så upprymd. Som en fisk i Jesu knä mumlar han flera gånger. Äntligen fick han titta på riktiga klockor. Vilse bland begagnade damur har han hittat en väg tillbaka. För dagens första intryck av denna bjässe till karl var beklämmande. Såg ut som en pre-op transa där han satt med sin lilla söta DJ. Men nu är allt ok. Zodiac to the rescue. Han lämnade vårt meet med en Oceanaire på fickan. Ännu en själ berörd av dessa vackra konstverk.

PS. Han fick bara låna. Den är inte till salu.

Denke - touched by Zodiac... :mrgreen:

I den takten du flippar så lär du ju ha haft 2-3 stycken redan och skickat vidare dem av bara farten utan att märka något :mrgreen:
 
Vad som oroar mig är att min Zodiac antagligen kommer vara ordentligt touched by Denke när den kommer tillbaka.

Blunda, andas, tänk på något annat.
 
Stor pjäs, stort gummi. Grått aftermarket avsett för B&R sitter som en smäck.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1358024328.889524.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1358024328.889524.jpg
    121.5 KB · Visningar: 1,016
Topp