• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den fantastiska och eviga NO-GUTS-NO-GLORY-TRÅDEN: There can be only one

Spontan känner jag:

  • Låt Black Bay vara, jag blir ledsen av sådant här

    Röster: 14 17.9%
  • Hurra! Äntligen lite fantasi

    Röster: 64 82.1%

  • Totala väljare
    78
Jäpp! Dags å höja ribbor och ögonbryn. Ett vardagligt guerillatåg mot tristess och uniforma inlägg om, oftast, klockor vi alla sett 1000 gånger. Får jag se en till Black Bay annons kommer jag att kasta mig i brunnen.
Så spelets regler är tänkta att locka ut er som har stake att gå er egen väg.

Jag utvecklar. Har ni en tinglande känsla att ni är ensam om en klocka på forumet. Lägg ut en utmaning. Valfri insats. Som i mitt exempel nu, som också är en skarp utmaning! Sedan tycker jag att vi sätter en bortre gräns för hur länge utmaningen får svaras. Genast hittar jag på 5 dagar. Bara sådär!
Och för att bilder inte ska lånas får den som utmanar bestämma hur scenariot för bildbevis ska arrangeras.

Here goes!
Jag hävdar att jag är ensam om denna underbara Reissue på forumet. Har jag fel skickar jag en platta Bellman (japp alkisölet) till dig som har samma modell (skit samma vilken färg eller band). Kan du motbevisa mig? Placera uret på din bara stjärt. Plåta och håva in bärsen!
IMG_1220.JPG
 
Senast ändrad:

Rixard

Cartier
Å herre... Jag hoppas innerligt att du är den enda med denna klockan så vi slipper se fler stjärtbilder... :bag: Friskt vågat iaf och intressant trådstart. :p
 

jiha

Breitling
Har väldigt få fördomar runt folks läggning, preferenser eller tendenser. Däremot kom jag på mig själv med att ganska länge klura på vad som var upp eller ner. Höger eller vänster :pompus:;)
sorry för ot.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Fler har haft detta exemplar (skulle inte vilja gå så långt som att kalla henne forumslampa), men jag tror banne mig att detta är forumets enda Resco manus.
Har du en likadan? Lägg i så fall upp en bild på din klocka där man omisskännligen ser att det är du som bär den. Om tvivel uppstår kommer det kanske bli tal om specifika instruktioner liknande jajjamensan P's.
Uppvisande av likadan klocka (förutsatt att du kan styrka att den är i din ägo atm) kommer att premieras med en flaska explorer vodka.
IMG_1442.JPG
 
Topp