• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den här klockan tål stryk..

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Min egen Steelix Beater vilar i solen efter ha misshandlats på dom flesta sätt dom senaste 2 veckorna..
den här klockan tål stryk och vatten det kan jag lova :)

Beater1.jpg
 

Emil

Cartier
Du får nog utveckla det lite?
Att klockan skulle fungera som vardagsbeater tror jag säkerligen, frågan är snarare vad den går för!
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Detta är ingen dyktest till 200m men jag har mer än grillat med den om man säger så, utan att utveckla testen ;)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fast klart den ska klara det, jag hade en Kinahomage (3atm, automat) som klarade jobb i förskola,löpning och bad. Slängde den tills sist då den var så ful av allt användande.

Stelixen är dock finare :)
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Detta är ingen dyktest till 200m men jag har mer än grillat med den om man säger så, utan att utveckla testen ;)
Hej kanske missförstod du mig. Jag förväntade mig inte att den skulle provdykts till 200m. Men du skriver att den misshandlats på dom flesta sätt dom senaste 2 veckorna. Tänkte att du kunde nämna lite vad den varit med om? Annars känns posten ganska meningslös.
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Vi glömmer detta och låter någon testpilot uttala sig istället.

Kommer söka efter 1 till Testpilot i em.
Men sök i den tråden och på PM.

Ha en bra dag / Mathias
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vad sägs om att strunta i att starta skittrådar?

Om du nu säljer denna klocka och vill skapa någon form av positiv uppmärksamhet, gör en seriös recension och publicera på recensionsdelen, jag och vi andra skulle uppskatta det kontra det du håller på med nu.

Fixa en seriös recension så köper jag en av dig, är det en tillräcklig morot? :D
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Det är en jävligt snygg klocka.
Går den att få med länk också? Känns som en klocka jag skulle kunna dunka runt i garaget på länk utan problem!
Den ser robust ut, man får bara hoppas att den är det i verkligheten också! :)
 
Topp