• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den helt rimligt nördiga Panerai-fokuserade bandrecensionstråden

Lager77

Breitling
Det här är ingen strap recension men en "show off" på en mycket trevligt tillbehör till straps. Kontaktade allas vår @oddface för någon vecka sedan med en idé på en strap förvaring som jag hade sett, det landade i en skiss på en tyckte jag då stor och rejäl rulle med plats för 50st strap + verktyg. Härlig canvas kantad med läder, snygg och prydligt! Under resan så kompletterades det med ett matchande rese case som rymmer 2st 47mm pannor samt 6st strap och verktyg. Är otroligt nöjd med resultatet, precis som jag ville ha det... Bara ett enda fel, jag har för många straps.
"Hej, jag heter Peter och jag är strapaholic" 😉

Mitt bästa tips till alla som gillar straps, beställ ett till dig själv i lagom storlek som julklapp! Då vet ni iaf att ni får ett paket som ni kommer att älska 👍

Det här är ingen strap recension men en "show off" på en mycket trevligt tillbehör till straps. Kontaktade allas vår @oddface för någon vecka sedan med en idé på en strap förvaring som jag hade sett, det landade i en skiss på en tyckte jag då stor och rejäl rulle med plats för 50st strap + verktyg. Härlig canvas kantad med läder, snygg och prydligt! Under resan så kompletterades det med ett matchande rese case som rymmer 2st 47mm pannor samt 6st strap och verktyg. Är otroligt nöjd med resultatet, precis som jag ville ha det... Bara ett enda fel, jag har för många straps.
"Hej, jag heter Peter och jag är strapaholic" 😉

Mitt bästa tips till alla som gillar straps, beställ ett till dig själv i lagom storlek som julklapp! Då vet ni iaf att ni får ett paket som ni kommer att älska 👍
20201028_160617.jpg
20201028_160637.jpg
20201028_160751.jpg
Bland det vackraste jag sett!
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Får jag föreslå att vi återgår till det vanliga lite mindre locker-room-baserade programmet här? :)
 

Delen24

Omega
2-Faktor
Blev överraskade av min tjej med ett nytt band för någon vecka sedan då hon var trött på mitt tjat om att jag behövde ett nytt..
Var ett Inverno - chocolate brown från DiStefano. Mitt första band från denna tillverkaren och tycker det är riktigt bra!

Om jag jämför med mina två från Swordstraps tycker jag att detta känns betydligt bättre i hantverket och i materialvalet. Är ett givet val för en chokladälskare!
C409984A-BC04-4E8E-82FD-457934B3FC6F.jpeg

6CD5E8DE-EA9D-411B-AB72-232EC90DA33E.jpeg
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Blev överraskade av min tjej med ett nytt band för någon vecka sedan då hon var trött på mitt tjat om att jag behövde ett nytt..
Var ett Inverno - chocolate brown från DiStefano. Mitt första band från denna tillverkaren och tycker det är riktigt bra!

Om jag jämför med mina två från Swordstraps tycker jag att detta känns betydligt bättre i hantverket och i materialvalet. Är ett givet val för en chokladälskare!
C409984A-BC04-4E8E-82FD-457934B3FC6F.jpeg

6CD5E8DE-EA9D-411B-AB72-232EC90DA33E.jpeg
Mkt snyggt! Kan bara hålla med, dom håller hög nivå...
 
Topp