Nu har jag kört sen i fredags med de nya banden.
Jag bad Oleg om ett Green Olive och ett Dark Olive.

Båda 24/24 och det mörka gjorde vi 80/130 men det bruna/gröna 75/125. Han tyckte jag skulle ta det mörka lite längre eftersom det är tjockare och så fick det bli.
Det gröna upplever jag inte alls som grönt som jag hade hoppats. Det kan vi vara bilderna på hans Insta som luras lite, för det upplevs mer som brunt.
Nu är det inte hela världen för jag gillar även det bruna väldigt mycket. Vore det mer grönt så hade det kanske varit ett bättre komplement till det mörka, men för att citera Oleg: ”Similar but different - like all Pams”
Jag har kört det bruna fredag-lördag och det mörka satte jag på igår kväll.
Jag är väldigt nöjd med båda och jag är glad att jag bestämde mig för att köra på båda. De är lika men framtiden får utvisa vilket som blir favoriten. Jag tror det bruna blir det sol kommer användas mest, men just nu sitter det mörka på och det är fasen inte dumt det heller.
Kommunikationen med Oleg var perfekt. Det tog några dagar från DM på insta tills han hörde av sig och sen körde vi över WhatsApp. När han väl drog igång nån dag senare tog det inte lång tid förrän båda banden var klara. Tät kommunikation oss emellan när han höll på med dem, jag hade vissa önskemål om hålens placering och det verkar ha blivit helt perfekt.
Mjuka och fina är det också redan från början.
Han postade brevet en måndag med någon form av Priority (typ 30€ dyrare än normal frakt) och banden låg i min låda fredagen veckan därpå.
Jag beställer gärna av honom igen, och nästa gång tar jag nog nåt mer vågat.
Här är några bilder från just nu på det mörka bandet.