• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

B6BE9132-D1FD-498A-BA10-EE5C80CF8DFB.jpeg
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Nej, inte jag iaf, men Àr bra sugen... :D
Samma. Och kluven. Det Ă€r vĂ€l fan att Seiko ”aldrig” slĂ€pper nĂ„got som Ă€r helt perfekt! Nu fixade dom den horribla muspekar visaren, men översĂ„g indexmarkeringarna, och var det sĂ„ svĂ„rt att trycka dit lite crop circles runt index pĂ„ 3, 6, 9, 12? Kanske borstade visare? Va? Fan..
 
Senast Àndrad:

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Samma. Och kluven. Det Ă€r vĂ€l fan att Seiko ”aldrig” slĂ€pper nĂ„got som Ă€r helt perfekt! Nu fixade dom den horribla muspekar visaren, men översĂ„g indexmarkeringarna, och var det sĂ„ svĂ„rt att trycka dit lite crop circles runt index pĂ„ 3, 6, 9, 12? Kanske borstade visare? Va? Fan..
Jag ser det som en ny design med inspiration frÄn den gamla, men kÀnner inte sjÀlv att det mÄste vara en homage eller exakt ÄterutgÄva. Designvalen handlar mer om tycke och smak Àn rÀtt eller fel.
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Jag ser det som en ny design med inspiration frÄn den gamla, men kÀnner inte sjÀlv att det mÄste vara en homage eller exakt ÄterutgÄva. Designvalen handlar mer om tycke och smak Àn rÀtt eller fel.
SjÀlvklart! Jag bryr mig inte om hur den ursprungligen sÄg ut, utan tycker bara att det Àr snyggare med borstat stÄl Àn alu och gillar nÀr kvartstimmarna Àr markerade.
 
Samma. Och kluven. Det Ă€r vĂ€l fan att Seiko ”aldrig” slĂ€pper nĂ„got som Ă€r helt perfekt! Nu fixade dom den horribla muspekar visaren, men översĂ„g indexmarkeringarna, och var det sĂ„ svĂ„rt att trycka dit lite crop circles runt index pĂ„ 3, 6, 9, 12? Kanske borstade visare? Va? Fan..
LÄter som de var snubblande nÀra med SBBN015 :D
 
Topp