• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Haha, vad fel man kan ha :) DĂ„ har jag Ă€nda Ă€gt bĂ„da 
 Men det stĂ€rker min poĂ€ng: taveldiametern Ă€r jĂ€tteviktig för hur stor klockan upplevs.
Tonfisken Àr lÀngst upp vid vridringen 43mm sÄ den upplevs inte sÄ stor. Sinn har rak utsida.
Glaset pÄ sinn Àr 34mm, tonfisk 31mm

Jag Àr van vid g shocks och dom Àr ju bitigare. 55mm bred, glas 34mm
16116771808478173754109232436859.jpg
 

requested

Breitling
2-Faktor
Är inte detta lite typiskt Ă€ndĂ„? :)

Jag har sedan urminnes tider vela ha en Rimowa i aluminium men varit övertygad om att jag skulle fÄ Ängest nÀr den tar stryk och har avstÄtt.
Sedan sĂ„g jag en Ă€ldre man i Italien hĂ€rom Ă„ret som reste med en vĂ€ldigt gammal och sliten Rimowa och dĂ„ kĂ€nde jag "vilken underbar karaktĂ€r"- den vĂ€skan skulle jag vilja köpa av honom


Livet stÀller krav. Det gör sitt avtrampad och lÀmnar sina spÄr.
Men det Àr inte förödelse som blir kvar utan en skimrande kontur av den karaktÀr vi Àr och det liv vi levt.
 

Oskar89

Cartier
Alla fina tonfiskar fÄr mina vÄrkÀnslor att komma behöver nog fasen sÀlja av lite annat mög sÄ man med gott samvete kan unna sig en hÀr under mars nÀr alla OWG tröttnar :D
 
Topp