• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Oskar89

Cartier
Har levt i tron att Tunas varit förskonade frÄn misalignment problem men sÄ verkar inte vara fallet lÀngre. :mad:
30634187-70F9-4805-A4DD-8FBF724F6AA3.jpeg

Bild lÄnad frÄn nÀtet.
Vart ju mer Àn lite off ocksÄ...
 

Erithacus

Omega
Har levt i tron att Tunas varit förskonade frÄn misalignment problem men sÄ verkar inte vara fallet lÀngre. :mad:
30634187-70F9-4805-A4DD-8FBF724F6AA3.jpeg

Bild lÄnad frÄn nÀtet.
Är pĂ„ vĂ€g in i tonfisk-trĂ€sket snart hoppas jag. Skulle kĂ€nnas jĂ€vla snopet om man fick hem ett sĂ„nt exemplar som sin första "riktiga" tuna..

Edit: Har förövrigt en frĂ„ga. SBBN015 vs 045. Är det nĂ„gon större skillnad dimensionsvis? Tycker flera sidor och vissa youtubers har olika mĂ„tt. Och hur stor skillnad gör det kupade glaset pĂ„ tidigare generationer jĂ€mfört med den nyaste om man bara ser till millimetrarna?
 
Senast Àndrad:

LasseTh

Omega
Pledge Member
NĂ„gon som kan rĂ„da om vad som Ă€r ”rĂ€tt pris” pĂ„ en lĂ€tt beggad SBBN033 ?
 

TotteH

Patek
2-Faktor
NĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ att ta hand om denna? 😊
 

JohanRe

Cartier
NĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ att ta hand om denna? 😊
Du skall inte slÀppa 81an? ;)
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!
Fick tillbaka denna idag efter 5 mĂ„nader i UK (varav 1 mĂ„nads sprattel i tullen). I Ă„terseendets glĂ€dje sĂ„ hade jag tĂ€nkt skriva typ ”fetaste dykaren ever ” ... men, men... 😄
42C3D9C2-82DA-47CF-A315-18B23CE8DBA7.jpeg
Tackar! Din e grym o de Ă€r fetast pĂ„ olika sĂ€tt. Är ocksĂ„ ett stort den av den gyllene tonfisken. Va i UK pĂ„ service antar jag. Slapp du dĂ„ tulla nĂ€r den vĂ€l slapp ur nĂ€tet eller hur funkar det?
IMG_20210305_073949_260.jpg
 
Senast Àndrad:

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Tackar! Din e grym o de Ă€r fetast pĂ„ olika sĂ€tt. Är ocksĂ„ ett stort den av den gyllene tonfisken. Va i UK pĂ„ service antar jag. Slapp du dĂ„ tulla nĂ€r den vĂ€l slapp ur nĂ€tet eller hur funkar det?
IMG_20210305_073949_260.jpg
Ja bÄda modellerna Àr ju ikoniska, men farfar har ju absolut högre status I stimmet.

Ja det blev avgift + moms, men vÀrdet pÄ försÀndelsen var satt lÄgt (£10) sÄ det blev bara en hundring.
 
Topp