• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Darth Àr klassisk, bra köpt!
Finns en SBBN021 hÀr om/nÀr du vill utöka 1000m samlingen. ;)
Tackar! Jag var/Ă€r egentligen ute efter en SBBN015 men sĂ„ dök denna upp istĂ€llet och kunde inte motstĂ„ frestelsen. Just ja, jag undrade om du hade 021an kvar. Hmm, samling? DĂ€r sa du nĂ„t som triggade min reptilhjĂ€rna!😂
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Trevlig helg alla tonfiskar och tack Ă€nnu en gĂ„ng @Sonnyboy för min nya favorit. 😃
A9FF8E77-956C-4706-8905-4860F9B0F11F.jpeg
Den Àr fin den och hÀrligt att du har bytt till kanji! Nu börjar det verkligen bli tomt i klocklÄdan dÀr hemma. Dags att fylla pÄ...
 

Rulle

Audemars
Tackar! Jag var/Ă€r egentligen ute efter en SBBN015 men sĂ„ dök denna upp istĂ€llet och kunde inte motstĂ„ frestelsen. Just ja, jag undrade om du hade 021an kvar. Hmm, samling? DĂ€r sa du nĂ„t som triggade min reptilhjĂ€rna!😂
021 Àr snart pÄvÀg till mig

Ingen ville sÀlja en sbbn040 till mig sÄ nu fÄr jag köra nÄt lite tuffare helt enkelt haha
 

Erithacus

Omega
Fick hem denna förra veckan. Inte sĂ„ impad pĂ„ gummit den kom med sĂ„ vĂ€ntar nu pĂ„ uncle seiko Irezumi-gummi samt hans President-lĂ€nk 😁
Tills dess blir det natos.

Min absoluta favorit i samlingen. Ej varit sÄ glad att fÄ öppna upp en ny klocka som nÀr jag fick denna :)
 

Bilagor

  • IMG_20210322_104010.jpg
    IMG_20210322_104010.jpg
    850.6 KB · Visningar: 48
Topp