• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Ful? Riktig frÀsig ju :cigar:
Varför har ingen köpt den Àn dÄ? För ful? Stor? Dyr? Jag har lite svÄrt med blank PVD men SBBN035 verkar ju gÄ hem hos mÄnga. Förvisso lite mindre. MÄste vara det gula. Kallas den Yellowfin Tuna (vilket kÀnns som det mest uppenbara) eller har den nÄgot annat smeknamn?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Varför har ingen köpt den Àn dÄ? För ful? Stor? Dyr? Jag har lite svÄrt med blank PVD men SBBN035 verkar ju gÄ hem hos mÄnga. Förvisso lite mindre. MÄste vara det gula. Kallas den Yellowfin Tuna (vilket kÀnns som det mest uppenbara) eller har den nÄgot annat smeknamn?

Ingen aning, jag sÄg den för första ggn i veckan och tycker den har nÄgot (föredrar dock de mer "diskreta") men ibland svÄrt förklara varför. Gillar fÀrgkombinationer men visst matt boett vore bÀttre.
E6DA931F-809A-4B9F-A580-3E01E89D7108-11054-00000A87AF720908.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_1432.JPG
IMG_1433.JPG
IMG_1434.JPG
IMG_1435.JPG

Nyhemkommen tonfisk. :)
Har Àven min gamla tonfisk pÄ ingÄende igen.

Efter teknisk och historisk presentation, privat intervju och lunchsnack med Prospexingenjören Mr Tokunaga sÄ Àr tonfisk-febern pÄ topp i GBG. :D
 

frere

Audemars
2-Faktor
Tycker att det hÀr blev rÀtt coolt:
IMG_5042.JPG
IMG_5044.JPG
IMG_5041.JPG
IMG_5040.JPG
Mycket coolt till och med! Har varit lite inne pÄ att testa ocksÄ, men upplevs den inte topptung? TÀnker att MN-banden ser rÀtt tjocka ut. (FrÄgan Àr om det ens gÄr att klÀmma in pÄ en guldtuna utan bandhorn, fÄr knappt in ett zulu...)
 
Topp