• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Nero13

Panerai
077CEF39-B5C1-4519-B55A-EA244C7E1D47.jpeg

Going for gold!
Ooooh herregud <3
 
  • Like
Reactions: S.L

Skumbomb

Omega
2-Faktor
Hej mina vÀnner! Vet inte om detta Àr den rÀtta trÄden men jag tÀnker att det Àr hÀr ni hÀnger ni som har koll. =) Jag har en SBBN017 (som jag köpte hÀr pÄ forumet i januari). Jag tycker lÀnken Àr ok men tycker den Àr för sladdrig. Provade en omega semaster PO och den lÀnken var ju mycket styvare. NÄgon som har tips pÄ lÀnkar som "andas kvalitet"? Jag har Àven lyckats dinga till klockan (rÄkade slÀnga den hÄrt i klinkers nÀr jag snabbtömde min gymvÀska) och nu snurrar ringen segt pÄ ett stÀlle. Kan man ta isÀr och fixa till den lÀtt eller Àr det nÄgon som har tips pÄ nÄgon som kan fixa sÄdant i VÀsterÄs eller i kring? typ Sthlm. Moderator fÄr gÀrna flytta denna trÄd om den ligger fel. Jag Àr i övrigt supernöjd med klockan! Sjukt stolt över den.
IMG_20180611_091431.jpg IMG_20180206_201034[1].jpg
 

seiko3

Omega
Har pÄ relativt kort tid Àndrat uppfattning om Tunan, frÄn extremt ful till svin-cool! NÀstan sÄ att jag vill köpa en, men ska försöka ha lite is i magen. Hur gillar ni 033 vs 031? Jag tror att jag föredrar svart bezel.
 

larsbeg

Panerai
Har pÄ relativt kort tid Àndrat uppfattning om Tunan, frÄn extremt ful till svin-cool! NÀstan sÄ att jag vill köpa en, men ska försöka ha lite is i magen. Hur gillar ni 033 vs 031? Jag tror att jag föredrar svart bezel.
Klart du ska ha en tonfisk, garanterad wow-faktor nÀr du sÀtter den pÄ armen fösta gÄngen:) 031:an röstar jag pÄ. Coolt med svart dag-datumhjul oxÄ.
 

Skumbomb

Omega
2-Faktor
Har pÄ relativt kort tid Àndrat uppfattning om Tunan, frÄn extremt ful till svin-cool! NÀstan sÄ att jag vill köpa en, men ska försöka ha lite is i magen. Hur gillar ni 033 vs 031? Jag tror att jag föredrar svart bezel.
Jag gillar den ofÀrgade bezeln. Tycker den kÀnns köttig och tavlan accentueras fint inuti. En grov stÄlcirkel med ett sjukt djup in till tavlan som förstÀrks av det dome-formade glaset. Kan inte sluta kolla pÄ klockan och sakta vrida handleden för den hÀftiga effekten. Första gÄngen jag hade den under vatten och ljuset bröts mot tavlan sÄ att den "vred sig", omg nerdgasm!
 

baen

Omega
Mitt tonfiskbegÀr har varit svalt ett tag nÀr VM fotboll och motorcykelkörning tagit upp tiden. SÄ springer man pÄ en emperor tuna i en klockaffÀr i helsingör igÄr och det lixom svider till i magen av köplust trots att jag vill ha en sbbn017. Fan!
 
Topp