• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

anru

Cartier
Djuphavsflottans senaste tillskott. SBBN013.

20181026_233917.jpg
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Den höger om Darth Àr ju en Emperor (en 014 med bezel frÄn 011)
Den Àr sÄklart jÀkligt fin och sjukt stor i jÀmförelse med Darthen men det Àr inte den modellen som var med pÄ det ultimata dyktestet, Àven om den sÄklart hade klarat det lika bra. Sorry för dÄlig bild som jag snott frÄn Youtube.
7DFA0718-1CB8-4118-A111-E26A951EAFDB.jpeg
 

anru

Cartier
De gamla urtavlorna och visarna Àr snyggast, helt klart. Men, nu har jag den nya och den gör ett förtrÀffligt jobb att fÄ min handled att se ut som en tÀndsticka. :woot:
 
Senast Àndrad:

frere

Audemars
2-Faktor
Spammar lite:D
Var lite orolig för storleken pÄ mina 17cm handleder men funkar över förvÀntan. Detta Àr en sÄndÀr klocka som kÀnns lite sÄdÀr i börjar men den vÀxer hela tiden pÄ en... inte i storlek som tur Àr men ni fattar ;).
IMG_20181101_123744.jpg

IMG_20181101_124433.jpg

IMG_20181101_124554.jpg

IMG_20181101_124939.jpg
Hur bra som helst! Det fina med burkarna Àr ju att de Àr lika lÄnga som breda, man ska verkligen inte lÄta sig lura av mÄtten pÄ pappret. Sen blir de större modellerna tjocka och puckiga i vilket fall, men det fÄr man ta!
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sitter perfekt pÄ din handled!

Hur bra som helst! Det fina med burkarna Àr ju att de Àr lika lÄnga som breda, man ska verkligen inte lÄta sig lura av mÄtten pÄ pappret. Sen blir de större modellerna tjocka och puckiga i vilket fall, men det fÄr man ta!

Tackar! :)

Nyfiken som man Àr sÄ undrar man ju sÄklart hur skulle en 300m tuna med svart inlÀgg pÄ vridring bÀras pÄ mig typ en sbbn015? Den borde ju bÀras större Àn min 007 iaf men undra hur mycket större? De nyare modellerna gillar jag ocksÄ... vill testa de ocksÄ! :)
 
Topp