• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Vilket jÀdra monster.. bÀrs lika bra som ninjan. FjÀrde tunan jag köper, alltid lika nöjd!
IMG_20190807_190104.jpg
IMG_20190807_182519.jpg
IMG_20190807_185820.jpg
Grymt att du vÄgade ta steget, jag har inte vÄgat. :)
Den Àr riktigt bad ass! KÀnns den som ett steg upp gÀllande kvalite osv?
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Grymt att du vÄgade ta steget, jag har inte vÄgat. :)
Den Àr riktigt bad ass! KÀnns den som ett steg upp gÀllande kvalite osv?
Rekommenderas helt klart Àven om jag gillar 300m :) bÀgge Àr ju av bra kvalité men denna ger intrycket av att vara nÄgot bÀttre.. glaset, vridringen, baklocket, kronan samt infÀstingen av band verkar de ha lagt lite mer krut pÄ. KrÀvs ju större operation för att byta batteri dock men det sker ju rÀtt sÀllan. Tar nog lite tid att vÀnja sig vid strl Àven om den kÀnns kanon.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
LĂ€r ju funka klockrent det med. Posta en bild sen :)

Blev Sailcloth frÄn @Royal Straps , blev riktigt bra och bygger inte alls lika mycket som original gummit.
IMG_20190809_114629__01.jpg
00000IMG_00000_BURST20190809120513190_COVER.jpg


Tycker verkligen att klockan Àr grym, fina detaljer inga vassa kanter (bra med smÄbarn), bra lume som Àr planet ocean klass (bra nÀr man lÀgger barn), kronan kÀnns bra, sekundvisare Àr spot on pÄ index.
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Blev Sailcloth frÄn @Royal Straps , blev riktigt bra och bygger inte alls lika mycket som original gummit.
IMG_20190809_114629__01.jpg
00000IMG_00000_BURST20190809120513190_COVER.jpg


Tycker verkligen att klockan Àr grym, fina detaljer inga vassa kanter (bra med smÄbarn), bra lume som Àr planet ocean klass (bra nÀr man lÀgger barn), kronan kÀnns bra, sekundvisare Àr spot on pÄ index.
Najs!
 

Nevada

Cartier
2-Faktor
NÄgon som har tips om var jag kan hitta flat vent-gummi med guldfÀrgat spÀnne? Eller bara sjÀlva spÀnnet med originalutseende? Letat runt pÄ internet utan framgÄng. Gillar inte storleken pÄ spÀnnet jag har.
20190814_163257.jpg
20190814_163457.jpg
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Har aldrig varit med om ett band frÄn Bonetto som inte luktar vanilj. Alla mina 284:eek:r luktar vanilj sÄ dÄ Àr de nog inte för dig. :sorry:
Kanske bara fÄr ta och godta vaniljdoften.. har haft ett förut men minns inte hur följsamt det var, kan man jÀmföra med seikos orginal silikonband som kommer till ex 035?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Kanske bara fÄr ta och godta vaniljdoften.. har haft ett förut men minns inte hur följsamt det var, kan man jÀmföra med seikos orginal silikonband som kommer till ex 035?
Har bara testat originalgummit till min tonfisk en gÄng sÄ jag kommer inte ihÄg hur det kÀndes. Jag tycker dock att 284:an Àr vÀldigt följsamt. :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Edit: Äh! Det blev en sbbn035 :D

Har lagt in i köpes, men...frÄgar hÀr med :)
Möjligtvis nÄgon som har en sbbn031 eller sbbn033 att avyttra? Pm gÀrna isf :)
 
Senast Àndrad:
Topp