• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

TotteH

Patek
2-Faktor
15666651887648515104517125876589.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Blev ju jĂ€kligt kaxigt! :woot: Är det bandet frĂ„n Royalstraps?
Ja det han sÀnkt till 195:- "Army Brown" :) Riktigt schysst. Det enda att tÀnka pÄ Àr att det Àr lite lÄngt, sÄ kan bli lite dumt iom ringarna pÄ bandet nÀr man ska vika tillbaka det. Men gÄr ju att anvÀnda saxen :happyhappy:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja det han sÀnkt till 195:- "Army Brown" :) Riktigt schysst. Det enda att tÀnka pÄ Àr att det Àr lite lÄngt, sÄ kan bli lite dumt iom ringarna pÄ bandet nÀr man ska vika tillbaka det. Men gÄr ju att anvÀnda saxen :happyhappy:
Hmm, fÄr nog fundera pÄ det dÄ för jag har ganska smala handleder sÄ det blir alltid massor med band över för mig. :D SÄg i alla fall riktigt bra ut pÄ dig! :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Hmm, fÄr nog fundera pÄ det dÄ för jag har ganska smala handleder sÄ det blir alltid massor med band över för mig. :D SÄg i alla fall riktigt bra ut pÄ dig! :)
Tackar ödmjukast :)
Bara kööööp! GÄr alltid att sÀlja vidare till mig annars ;) nej men det andra i singelstrap desert sand för 295:- ser med sjukt bra ut. FÄr nog bli ett sÄdant med :facepalm:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tackar ödmjukast :)
Bara kööööp! GÄr alltid att sÀlja vidare till mig annars ;) nej men det andra i singelstrap desert sand för 295:- ser med sjukt bra ut. FÄr nog bli ett sÄdant med :facepalm:
FÄr vÀl göra det och testa, haha. :D Ett sÄnt singlestrap har jag fast i grönt, riktigt bra! :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Kör ett lÄngskott. NÄgon som har ett glas liggande till en 7549-7010? Ct007 Àr nog beteckningen och enligt chrystaltimes sÄ passar i alla fall deras till alla 300m tuna gamla som nya. :)
 
Topp