• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Stig

Omega
2-Faktor
Tack! absolut den sitter fint, har ett smÀckrare gummi som kanske passar min handled bÀttre men tycker den ser cool ut pÄ iso.
Jag tycker isofrane slÄr det mesta...Men just pÄ 1000m Tunan sÄ upplever jag att klockan hamnar i överkant pÄ min handled. Inte helt optimalt. Beror förmodligen pÄ bredden pÄ handleden och att bandet i sig Àr rÀtt tjockt.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag tycker isofrane slÄr det mesta...Men just pÄ 1000m Tunan sÄ upplever jag att klockan hamnar i överkant pÄ min handled. Inte helt optimalt. Beror förmodligen pÄ bredden pÄ handleden och att bandet i sig Àr rÀtt tjockt.
Ja mycket beror kanske pÄ hur handleden Àr utformad, mina Àr nÄgot för smala/platta för att det ska sitta perfekt men i och med att det Àr tight mellan hÄlen gör att passformen helt klart blir duglig.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Hörde jag #seikosunday ? SBBN035
IMG_20190908_160403.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Tycker glaset ska fÄ vara sÄdÀr :) möjligen putsa upp det en aning(hÀxan silverputs kan gÄ) men annars Àr den ball!
Jovisst Àr den cool som den Àr. Men tanken Àr att behÄlla den sÄ kÀnner att den kan förtjÀna ett nytt glas. Blev faktiskt ett nytt mineral bestÀllt pÄ kleinvintagewatch. Samt nya packningar till hela klockan. Kan man trycka sen sÄ man vet om man kan bruka den utan att behöva oroa sig :)
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Jovisst Àr den cool som den Àr. Men tanken Àr att behÄlla den sÄ kÀnner att den kan förtjÀna ett nytt glas. Blev faktiskt ett nytt mineral bestÀllt pÄ kleinvintagewatch. Samt nya packningar till hela klockan. Kan man trycka sen sÄ man vet om man kan bruka den utan att behöva oroa sig :)
Ja det Àr ju schysst att fÄ den badsÀker osv :) kanske drygt med sÄ suddigt glas men tycker den var snyggt sliten.
 

Bjooorn

Omega
Ni som köpt sbbn031/033 nya online, vart har ni handlat? Har tÀnkt köpa en men kÀnner mig lite lost. Finns det nÄgon AD man kan köpa via eller Àr det grÄhandlare som gÀller?
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Efter att ha smugit runt hÀr i nÄgra veckors tid sÄ Àr jag ohyggligt sugen pÄ en Tuna, framförallt en SBBN035! Men vad finns det mer jag bör leta efter, som alternativ till ens första tonfisk?:angel: De kommer ju inte ut hÀr pÄ köp och sÀlj sÀrskilt ofta, vilket jag sÄklart hade önskat.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Efter att ha smugit runt hÀr i nÄgra veckors tid sÄ Àr jag ohyggligt sugen pÄ en Tuna, framförallt en SBBN035! Men vad finns det mer jag bör leta efter, som alternativ till ens första tonfisk?:angel: De kommer ju inte ut hÀr pÄ köp och sÀlj sÀrskilt ofta, vilket jag sÄklart hade önskat.
Klart du ska ha en Tuna! Har ju varit nÄgra hÀr pÄ sistone :)
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Börjar bli riktigt sugen pÄ en tonfisksburk. Man har dock noll koll pÄ modellen och Àr lite rÀdd för storleken, men vill testa ÀndÄ. :D

SÄ vilken modell Àr lÀttflippat sÄ man direkt kan sÀlja vidare ifall man ej klickar med klockan.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Börjar bli riktigt sugen pÄ en tonfisksburk. Man har dock noll koll pÄ modellen och Àr lite rÀdd för storleken, men vill testa ÀndÄ. :D

SÄ vilken modell Àr lÀttflippat sÄ man direkt kan sÀlja vidare ifall man ej klickar med klockan.
Skulle gissa pÄ sbbn031/033 sbbn015/017 och sbbn007 dÄ de vÀl Àr mest klassiska? FrÄgan Àr till för de mer frÀlsta ;)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Börjar bli riktigt sugen pÄ en tonfisksburk. Man har dock noll koll pÄ modellen och Àr lite rÀdd för storleken, men vill testa ÀndÄ. :D

SÄ vilken modell Àr lÀttflippat sÄ man direkt kan sÀlja vidare ifall man ej klickar med klockan.
Köp en SBBB031, de Àr sjukt najs och du kommer att kunna flippa den omgÄende. :)
 
Topp