• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Nytt GL831 frÄn Uncle Seiko. Lite sjukt att kalla 75/125 för "short", men referensramen Àr vÀl lite luftigare för dykgummin..

DSC00445.jpg
Blev ju vÀldigt snyggt! :) Jag Àr lite sugen pÄ att köpa en sÄn Solar Tuna du har, de sÀljs för 2990kr hos Klockmagasinet nu. Riktigt coolt med svart/guld.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Nytt GL831 frÄn Uncle Seiko. Lite sjukt att kalla 75/125 för "short", men referensramen Àr vÀl lite luftigare för dykgummin..

DSC00445.jpg
Ser riktigt trevlig ut och gött med ett kortare gummi. Jag har ocksÄ smala handleder sÄ bör absolut se över möjligheten till kortare gummi för mig med.

Vad Àr det för size pÄ klocka och handled? :)
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Blev ju vÀldigt snyggt! :) Jag Àr lite sugen pÄ att köpa en sÄn Solar Tuna du har, de sÀljs för 2990kr hos Klockmagasinet nu. Riktigt coolt med svart/guld.

Jaa jag lyckades knipa en beggad för 2250 hÀr pÄ KS. Riktigt nöjd!

Ser riktigt trevlig ut och gött med ett kortare gummi. Jag har ocksÄ smala handleder sÄ bör absolut se över möjligheten till kortare gummi för mig med.

Vad Àr det för size pÄ klocka och handled? :)

Klockan Àr vÀl 46,7 mm typ och min brutala handled Àr 15,5 cm i omkrets! Tror fan vem som helst klarar av att bÀra denna klocka..
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Min första tonfisk och första dygnet pÄ armen. Kanske anses som en bastard men jag gillar den Àn sÄ lÀnge. InsÄg nu att jag missat skruva in kronan

C2C76DAB-70AC-4702-8EA0-67CE3F8ACBB9.jpeg

Tycker street series Àr svintuffa! FörstÄr att dom inte "Àr för alla" men vilken tonfisk Àr det egentligen?

Tycker absolut den kvalar in! Som skrevs sÄ Àr ju inte alla modeller för alla men det gÀller ju tex alla Turtle modeller med. Ser bra ut :)
 
Topp