• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Tonfiskfredag.

96C389BB-142E-4837-B68D-AE4A0DE52C4F.jpeg
 

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Ser att CDON har SBBN031 till ett vettigt pris om Àn som bestÀllningsvara. Vet ni nÄgon annan sida som har den till Ànnu vettigare pris?
Skärmavbild 2020-03-15 kl. 18.57.51.png
 

GossipGirl

Cartier
NĂ„gon som har koll pĂ„ vilken som Ă€r den minsta tonfisken? Är sugen pĂ„ en men mina knappa 17cm’s handleder kommer inte kunna bĂ€ra upp en typ >47mm o_O finns det nĂ„gon runt 42-44?
 

FTPA

Omega
https://www.borealiswatch.com/store/Diver-Watch-straps-c43130105
VÀrldens segaste hemsida men det Àr riktigt trevliga band och jag har bara hört gott om deras klockor. De skickar frÄn Portugal och jag för mig att det tog knappt en vecka sist jag bestÀllde. :)
Okej, tack för info! Banden passar verkligen till tunas iom att bÄde klocka och armband ser riktigt grova ut. Funderar dock pÄ att bestÀlla ett par till min srpa21k1 men Àr lite rÀdd att banden ska se lite för stora ut i förhÄllande till klockan. Men men, det vÀrsta som kan hÀnda Àr att dem faktist blir för stora och jag mÄste skaffa en tuna (Àntligen):)
 
Topp