• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

TotteH

Patek
2-Faktor
DÄ har man köpt sig en 7549-7009 frÄn 1978. Nu fÄr ni hjÀlpa mig bli av med SBBN027. Man kan vÀl inte ha tvÄ? :p
350459074_5e05b74f-8f99-4db0-8897-29c1284566ac.jpg
Grattis! SÄ jÀkla bra den dÀr :heart::happyhappy:
Klart man kan ha tvÄ!! Det har ju jag ;) Tycker sbbn027 Àr riktigt tuff faktiskt. NÄgon borde ju knipa den tycker man :happyhappy:
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Grattis! SÄ jÀkla bra den dÀr :heart::happyhappy:
Klart man kan ha tvÄ!! Det har ju jag ;) Tycker sbbn027 Àr riktigt tuff faktiskt. NÄgon borde ju knipa den tycker man :happyhappy:
Tack igen, som sagt allt Àr ditt fel! ;) Jaa, börjar nÀstan kÀnna att det vore coolt med bÄde modernt och vintage i samma lÄda. Vi fÄr se, tror jag ligger schysst i pris pÄ SBBN027?
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Tack igen, som sagt allt Àr ditt fel! ;) Jaa, börjar nÀstan kÀnna att det vore coolt med bÄde modernt och vintage i samma lÄda. Vi fÄr se, tror jag ligger schysst i pris pÄ SBBN027?
Haha! Jaja, fÄr vÀl ta ansvaret för det dÄ :p
Visst Àr det kul att ha bÄde en gammal och en ny, men det finns ju mÄnga att vÀlja pÄ bland de nyare ;) Ja det Àr vÀl hel rÀtt för en 1000m Tonfisk :) HÀr pÄ forumet Àr vi ju lite bortskÀmda med :happyhappy:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det stÀmmer bra det :) Min första affÀr via tradera, var lite smÄtt nervös men det visade sig vara en mycket trevlig entusiast nÀr vi trÀffades. Skicket Àr kanonbra, fick Àven mer gummit som kom original men det har sett sina glansdagar :p
Kul ju! Jag har haft den i min lista lÀnge och blev glad att den hamnade pÄ forumet. :) De dÀr gamla gummina har en tendens att bli stenhÄrda. :confused:
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Det gÄr vÀl knappast att förvÀxla som samma klocka som min men som sagt, du hittade vad du sökte vilket Àr kul för din skull :) Upp med bilder nÀr den kommer! HÀr fÄr du en i vÀntan ;)
IMG_20200522_192028.jpg
Haha! NĂ€ varken av texten eller bilderna ;)
Ja bara kör pÄ! Nu har jag ju nÄgot att se framemot :)
 

Norp

Rolex
2-Faktor
Fick hem ett sÄnt hÀr idag, riktigt schysst! FrÄgan Àr bara var man hittar passande bandstift? LÀnken tar 1,8mm bandstift och klockan har hÄl för bandstift pÄ 1,1mm.

Alla 22mm/1,8mm bandstift jag hittar har en tipp som Àr 0,8mm och De tunnaste jag hittar med 1,1mm tipp Àr 2,0mm sÄ de gÄr inte i lÀnken. :confused:

Tips mottages gÀrna! :)
Oj vad jag har lyckats rotat fram ett gammalt inlÀgg :hilarious: men lyckas fasen inte hitta nÄgra bandstift som passar denna och ingen info om hur nÄgon löste det heller, har du nÄgra bra tips? :)
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Oj vad jag har lyckats rotat fram ett gammalt inlÀgg :hilarious: men lyckas fasen inte hitta nÄgra bandstift som passar denna och ingen info om hur nÄgon löste det heller, har du nÄgra bra tips? :)
SÄna hÀr Àr det va? https://www.toxicnatos.com/products...0mmx1-78mm-double-flanged-with-fat-1-1mm-ends
Köpte ett gÀng frÄn down under för nÄgra Är sen. HÄller hÄrt i dom men behöver nog nÄgra fler nu.
 
Topp