Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller den här?Alltså, skruva på massa skit på klockan för att den ska bli stor och fet.. Fusk!
Ploprof och Deepsea Challange regerar.
Vad är det där? Radiomir..? Submersible..? Ska den se ut så?Eller den här?
![]()
Egiziano.Vad är det där? Radiomir..? Submersible..? Ska den se ut så?
Batteriet kan vara bra att ha i en bömb...MacGyver bar en Timex...
Klart fascinerad av denna klocka. Men jag tror man tröttnar på den direkt. Det enda seriösa(?) användningsområdet är att publicera foton på olika forum..Skulle vara roligt att se Wii plocka hem dennaAlaska Project är ju ruskigt coola
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6615298&rid=0#msg_6615298
![]()
![]()
![]()
Klart fascinerad av denna klocka. Men jag tror man tröttnar på den direkt. Det enda seriösa(?) användningsområdet är att publicera foton på olika forum..Om jag ändå skulle falla för frestelsen är jag ganska säker på att hustrun skulle bli den som bär den. Utan termosen..
För som tuff damklocka är den ändå ganska läcker. Men tyvärr passar den inte ens till det hos oss då hustrun inte är en +41 mm..
![]()
Vad rökte du till lunch?
Den här är också ganska manlig:
Vad rökte du till lunch?
En av de få monsteruren som etsat sig fast på min näthinna. Har för mig att ägaren var rätt stilsäker och på så sätt såldes den in för mig personligen.Den här är också ganska manlig:
Med "minioyster" antar jag att du menar bubblebacks och andra Rolex-ostron på <35mm, eller har jag missat nått?Ser mest ut som trams. Jag sitter nog på de manligaste uren, ploprof, krigarjaeger och minioysters. Kan något toppa det?
Ja, den första oysterboetten. Kuddmodell.Med "minioyster" antar jag att du menar bubblebacks och andra Rolex-ostron på <35mm, eller har jag missat nått?