• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den mest manliga klockan?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Alltså, skruva på massa skit på klockan för att den ska bli stor och fet.. Fusk!

Ploprof och Deepsea Challange regerar.
Eller den här?
panerai_image.1832376.jpg
 
  • Like
Reactions: Wii

Sond

Patek
Skulle vara roligt att se Wii plocka hem denna :) Alaska Project är ju ruskigt coola :)
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6615298&rid=0#msg_6615298

i-JpGM2N2-L.jpg

i-Z9sV3rp-L.jpg

i-3KZB7xv-L.jpg
Klart fascinerad av denna klocka. Men jag tror man tröttnar på den direkt. Det enda seriösa(?) användningsområdet är att publicera foton på olika forum..;) Om jag ändå skulle falla för frestelsen är jag ganska säker på att hustrun skulle bli den som bär den. Utan termosen..:) För som tuff damklocka är den ändå ganska läcker. Men tyvärr passar den inte ens till det hos oss då hustrun inte är en +41 mm..:cool:
 

Charles_

Rolex
Klart fascinerad av denna klocka. Men jag tror man tröttnar på den direkt. Det enda seriösa(?) användningsområdet är att publicera foton på olika forum..;) Om jag ändå skulle falla för frestelsen är jag ganska säker på att hustrun skulle bli den som bär den. Utan termosen..:) För som tuff damklocka är den ändå ganska läcker. Men tyvärr passar den inte ens till det hos oss då hustrun inte är en +41 mm..:cool:


896724-2960.jpg


:D
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Nu får ni allt skärpa er. Har ni inte sett att Denke har den manligaste av manliga klockor - Heuern.

Spån. Det är vad ni är - allihopa! :)
 

Bolio

Panerai
Lite förvånad att ingen slängt in vad jag nu ska skriva med den Tråd överskriften. Har funderat om jag ska lägga in den sen den kom men nu kommer den.





Den absolut manligaste klockan som finns är oavsett märke, storlek, pris, muttrar eller inslagna i snusdosor är den som sitter på min arm:D.
 
Topp