Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sälj inte HELA levern, då får du ju aldrig uppleva klockan!Wow, jag höjer med en lever. Den var inte dum!
Vem är du och vad har du gjort med Aurum?Varken vacker eller så extremt dyr? Men beta 21 är ett koolt verk och dett är nog en av de mormalaste uren med just beta 21.
Vacker är den väl inte? Den är kool och har varit och nosat på några exemplar. De har inte varit dyrare än en DD i modernare snitt.Vem är du och vad har du gjort med Aurum?
Allt går att serva, men att hitta någon som gör det och har delar? Slaktas nog lite mindre älskade varianter med beta 21 för delar.Går det att få service på b21 verket?
Haha, du får ta det som en komplimang @Aurum. Du brukar föra dig med ett korrekt och ett, i mitt tycke, elegant språk - så när du stavar fel och skriver på talspråk tror jag att någon skämtar med ditt inloggVacker är den väl inte? Den är kool och har varit och nosat på några exemplar. De har inte varit dyrare än en DD i modernare snitt.