• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
FÄr vÀl bidra med lite korp sen dÄ @Vincentb ;)
Hahahaha det enda man ser hÀr Àr Aerospace, avenger 2 blackbird och Airbourne.. :D
Kan aldrig bli för mycket Aerospace ;)
7069F3BA-A97C-4B92-832C-C7584D96F040.jpeg
 

Kompassen

Panerai
2-Faktor
Hej!
Är i valet och kvalet att testa Breitling soh 2 för har inte haft den tidigare.
Är det nĂ„gon med den klockan som kan slĂ€nga in lite WS och inspo?
Simon
 

Brolle

Omega
Tack för tipset! Det konstiga Àr att den Äkte in i skÄpet och ut igen och dÄ vart den helt crazy! Inga magneter i nÀrheten... Men man vet ju aldrig.. Ska absolut lÀmna in för avmagnetisering. KÀnns som antingen Àr det detta eller sÄ Àr det ruckning som gÀller...igen sÄ dÄ kan de lika gÀrna avmagnetisera den..

Har lite samma problem med min med, finns det nÄgot sÀtt att testa ifall den Àr magnetiserad? Tror den gÄr ca +25 sek/dygn..
 

Oster

Omega
Har lite samma problem med min med, finns det nÄgot sÀtt att testa ifall den Àr magnetiserad? Tror den gÄr ca +25 sek/dygn..
Har lÀst pÄ flera stÀllen att man kan anvÀnda sig av kompass för att se ifall den ör magnetiserad. Det Àr vÀl bara att röra kompassen runt klockan och se om kompassen reagerar. Annars Àr det bara att ta vÀgen förbi urmakaren. Han löste det pÄ 10 sek för min del:)
 

Brolle

Omega
Har lÀst pÄ flera stÀllen att man kan anvÀnda sig av kompass för att se ifall den ör magnetiserad. Det Àr vÀl bara att röra kompassen runt klockan och se om kompassen reagerar. Annars Àr det bara att ta vÀgen förbi urmakaren. Han löste det pÄ 10 sek för min del:)

Tackar, svÀnger förbi och kollar lÀget i morgon! :)
 

Pave

Cartier
2-Faktor
Man fÄr dubbelposta i brattetrÄden. :p

Kan vara den bÀsta klockan i vÀrlden? En sÄn man bÄde vill anvÀnda och faktiskt anvÀnder. Inte klappar och vÄrdar. LÀnken suger dock hÀstb#ll*. (#=a *=e)
6E7D8A1F-8E38-4574-B977-76EBB2C0D785.jpeg

Ni fÄr sluta retas med en massa bilder pÄ Aerospacen, mÄste...ha...en...nu
 
C

Coach

Guest
Man fÄr dubbelposta i brattetrÄden. :p

Kan vara den bÀsta klockan i vÀrlden? En sÄn man bÄde vill anvÀnda och faktiskt anvÀnder. Inte klappar och vÄrdar. LÀnken suger dock hÀstb#ll*. (#=a *=e)
6E7D8A1F-8E38-4574-B977-76EBB2C0D785.jpeg
Är benĂ€gen att hĂ„lla med samt Ă€ven det bĂ€sta gummit med Ocean Racer enligt mitt tycke.
Du kan vÀl sÀlja din lÀnk billigt till mig om du inte Àr nöjd med den ? ;)
 
Topp