• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rulle

Audemars
Sjukt bra den här.
8660BB1E-B57C-4B16-8B3B-12098C8FA747.jpeg
54A47D01-C6DE-44C7-8D2D-58AF23CCEAC3.jpeg

F2DCFDF3-5FF0-4AA5-9A37-4FD28EC4FAA1.jpeg
har en exakt likadan på mig nu!

min kinesiska guide ville köpa den för "top dollar" igår ...
sa så klart ett trevligt nej och tackade för intresset:D


en riktigt trevlig sommarklocka!
nyköpt?
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
har en exakt likadan på mig nu!

min kinesiska guide ville köpa den för "top dollar" igår ...
sa så klart ett trevligt nej och tackade för intresset:D


en riktigt trevlig sommarklocka!
nyköpt?
Fick den i ett byte för några veckor sedan så den är rätt ny i lådan. Trivs väldigt bra med storleken och gillar att urtavlan verkligen lyser med sin färg. Hade varit kul att ha en svart tavla också för att kunna byta men tills vidare får denna klocka vara färgklicken i min samling.
 

Rulle

Audemars
Fick den i ett byte för några veckor sedan så den är rätt ny i lådan. Trivs väldigt bra med storleken och gillar att urtavlan verkligen lyser med sin färg. Hade varit kul att ha en svart tavla också för att kunna byta men tills vidare får denna klocka vara färgklicken i min samling.
köp en svart med!

jag skulle själv viljaha en till för storleken är riktigt perfekt på denna!

orange eller svart tavla vore något!
eller en blänkane ikke pro SO vore med trevligt!
 

Nevada

Cartier
2-Faktor
Apropå superocean. Funderar på ny sommarklocka och har kikat på den här (bild snodd från www).
9059698_xxl.jpg

Någon som har provat och vet hur den känns storleksmässigt? 42 mm kanske är för stort. Hade man fått önska fritt hade jag föredragit kvarts också.

Har för mig att jag sett en med orange urtavla också men det kanske är en kommande modell?
 
De som inte får hända har hänt... jag har tappat min stål raider (kl15) till min chronomat evo.. ingen som råkar sitta på en att avvara?:)
 
Senast ändrad:

Fergi

Rolex
2-Faktor
Verkar inte va nån som har ett svart gummi till bretling viklås 22-20 att sälja så blir kanske ett nytt pro3 nån som vet pris?
 

Calle74

Breitling
Äntligen är man då med er i klubben :) första ”Bratten” och en dyrare klocka än de jag haft tidigare, så det känns riktigt bra. Valde mellan denna och seawolf, mkt med hjälp av forumet och det känns som det blev rätt till slut :)
 

Bilagor

  • A1403F81-460F-4F64-932F-5DBA2A4C6ACC.jpeg
    A1403F81-460F-4F64-932F-5DBA2A4C6ACC.jpeg
    178.9 KB · Visningar: 1
Topp