• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Code

AKA Vincent B
FörstÄr inte varför mÄnga Àr emot nato? Sitter bekvÀmt, sitter sÀkert, har en grym historia bakom sig och lÀtt och variera.. Hmm.. o_O
 

Boozer_87

Panerai
Ut pÄ tur :breitling:
20190608_064053.jpg
20190608_064121.jpg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
FörstÄr inte varför mÄnga Àr emot nato? Sitter bekvÀmt, sitter sÀkert, har en grym historia bakom sig och lÀtt och variera.. Hmm.. o_O

Jag tror att det Àr för att det ser skitfrÀnt ut pÄ bild sÄ lÀnge klockan ligger pÄ bordet. PÄ handleden ser det ut som ut par kalsonger som har knövlat sig i röven. :)

Best-Nato-Watch-Straps-00-1087x725.jpg

Longines-Heritage-Military-COSD-11.jpg

22mm_nato_watch_strap__blackgrey_herringbone_weave_4_ring_1505872513_7a6303f9.jpg

IMG_20190608_065941.jpg
 

Code

AKA Vincent B
Jag tror att det Àr för att det ser skitfrÀnt ut pÄ bild sÄ lÀnge klockan ligger pÄ bordet. PÄ handleden ser det ut som ut par kalsonger som har knövlat sig i röven. :)

Best-Nato-Watch-Straps-00-1087x725.jpg

Longines-Heritage-Military-COSD-11.jpg

22mm_nato_watch_strap__blackgrey_herringbone_weave_4_ring_1505872513_7a6303f9.jpg

IMG_20190608_065941.jpg
StÀmmer inte.. GÀller och ha rÀtt nato pÄ. Och pÄ smala handleder kan det se lite skumt ut, men pÄ lite större passar det.. Ska lÀgga upp lite handledsbilder, under dagen sÄ fÄr ni se... :)
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
FörstÄr inte varför mÄnga Àr emot nato? Sitter bekvÀmt, sitter sÀkert, har en grym historia bakom sig och lÀtt och variera.. Hmm.. o_O
- Jag tror Natohatet i den hÀr trÄden beror mycket pÄ klockorna. Jag har nÄgra olika klockor och tycker Nato gör sig bra pÄ tunna sportklockor, och det Àr ju inte precis Breitlings paradgren :)
PÄ en stor eller tjock klocka ser det inte bra ut pÄ handleden (jag har 20 cm +) Àven om den Àr grov (tycker jag).
 

Code

AKA Vincent B
- Jag tror Natohatet i den hÀr trÄden beror mycket pÄ klockorna. Jag har nÄgra olika klockor och tycker Nato gör sig bra pÄ tunna sportklockor, och det Àr ju inte precis Breitlings paradgren :)
PÄ en stor eller tjock klocka ser det inte bra ut pÄ handleden (jag har 20 cm +) Àven om den Àr grov (tycker jag).
Min Breitling avenger 2 blackbird Àr endast 11.9mm tjock och vÀger ca 100gr..sÄ passar perfekt.. ;)
 

1965ek

Patek
2-Faktor
- Jag tror Natohatet i den hÀr trÄden beror mycket pÄ klockorna. Jag har nÄgra olika klockor och tycker Nato gör sig bra pÄ tunna sportklockor, och det Àr ju inte precis Breitlings paradgren :)
PÄ en stor eller tjock klocka ser det inte bra ut pÄ handleden (jag har 20 cm +) Àven om den Àr grov (tycker jag).
Gillar inte nato, men Erikas okay som bara bygger en tjocklek isf tvÄ. Min Colt Àr slank sÄ Àr vÀl dÀrför jag tycker det funkar. FÄr lite militÀrvibbar med det pÄ. Sen Àr sÀttet men sÀtter pÄ sig Erikas slankare och smartare utan flÀrpar som skall vilkas osv. Med det sagt sÄ Àr lÀnken snyggare men Erikas skönare med inbyggd flex och nada hudkontakt mot stÄl nÀr det Àr varmt.
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Keep calm and trust the governor:)
Enklare att montera lÀnken Àn att lossa.
Ordningen ÄterstÀlld och lugnet i trÄden kan Äterfinna sig. Att det Àr det snyggaste alternativet rÄder det inget tvivel om..
GÄr ju att mikrojustera med en tandpetare och att simma med lÀnk Àr ju inga problem i sommar. Om ingen vill slÀppa sitt Breitling gummi vill sÀga. Annons pÄ köpes ligger ute. Alles gut och trevlig lördag!
9E5EF988-33F3-4A6F-9296-56CAF5F226D9.jpeg
39207D57-5D2E-4555-8D5F-EC04DC5AF96C.jpeg
 
Senast Àndrad:

Code

AKA Vincent B
Jag personligen gillar nato och gummi mest. Haft lÀnk förr i tiden pÄ allt, alltid. Tröttnat.
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Sitter och letar alternativ till en Aerospace evo, mest pÄ kul. Men det drÀller inte av modeller under eller lika med 43 mm, med borstad pro-lÀnk. Eller har jag inte hittat rÀtt i Breitling-djungeln Àn?

GrÀver runt pÄ breitlingsource.com nÀr jag har en stund över, men det gÄr lÄngsamt eftersom det inte Àr vÀrldens mest översiktliga sida :)

(BĂ„de kvarts o auto aktuellt!)
 
Topp