• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

1965ek

Patek
2-Faktor
IMG_20190708_185505__01__01.jpg
Bra dÀr.... Grattis!
 
C

Coach

Guest
Nytt in! Aerospace Avantage. Fick den idag sÄ har bara haft den nÄgra timmar men första intrycket Àr att detta kan bli en vÀldigt bra kompis i sommar! Nu ska jag bara hitta ett gummi!

A5D3FA96-796F-4662-ADB5-ED5AD385ACD1.jpeg

Nytt in! Aerospace Avantage. Fick den idag sÄ har bara haft den nÄgra timmar men första intrycket Àr att detta kan bli en vÀldigt bra kompis i sommar! Nu ska jag bara hitta ett gummi!

A5D3FA96-796F-4662-ADB5-ED5AD385ACD1.jpeg
Snyggt! Är det tjeckiska flygvapnet ?
 

Weberg

Audemars
Behöver lite hjĂ€lp... Funderar pĂ„ att dra tillbaka annonsen och behĂ„lla denna. Har burit den lite varje dag och pĂ„ senare tid har den vuxit i mina ögon. Å andra sidan har jag haft ett tiotal, fast i andra fĂ€rger. Vad tycker Breitling-panelen?

IMG_20190708_222028.jpg
 

Mauritz

Rolex
Behöver lite hjĂ€lp... Funderar pĂ„ att dra tillbaka annonsen och behĂ„lla denna. Har burit den lite varje dag och pĂ„ senare tid har den vuxit i mina ögon. Å andra sidan har jag haft ett tiotal, fast i andra fĂ€rger. Vad tycker Breitling-panelen?

IMG_20190708_222028.jpg
Mycket klocka för ”liten peng” behĂ„ll den.
Den e riktigt nice..
 
Topp