• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
LĂ€ckerbiten!

746D417C-343A-4616-9816-33E3EBCCDCB8.jpeg
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
@Breitlingfan , mfl, upplevs nÄgon skillnad i storlek mellan vit Aerospace Evo och tex svart eller blÄ? De Àr ju lika stora sÄklart, jag tÀnker mer i form av "synvilla"/kÀnsla.
 
C

Coach

Guest
@Breitlingfan , mfl, upplevs nÄgon skillnad i storlek mellan vit Aerospace Evo och tex svart eller blÄ? De Àr ju lika stora sÄklart, jag tÀnker mer i form av "synvilla"/kÀnsla.
Har haft alla 3 fÀrgerna och upplever inte att nÄgon av dom ger ett intryck av att vara större eller mindre utifrÄn fÀrgvalet. DÀremot sÄ kÀnns den smidigare pÄ gummi Àn lÀnk men sÄ kanske det alltid brukar kÀnnas oavsett modell.
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Har haft alla 3 fÀrgerna och upplever inte att nÄgon av dom ger ett intryck av att vara större eller mindre utifrÄn fÀrgvalet. DÀremot sÄ kÀnns den smidigare pÄ gummi Àn lÀnk men sÄ kanske det alltid brukar kÀnnas oavsett modell.
DÄ Àr det nog som jag trodde att det bara Àr i mitt önsketÀnkande som den vita ser mindre ut ;) Tack för svar :)
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Jag antar att bildvinklarna stÀller till det. PÄ den hÀr bilden ser det ut att vara aningen högre... Haha har suttit pÄ balkongen i tjugo minuter för att bestÀmma vad jag tycker.
4D6C30FA-7D86-4196-A9E0-5BFAE75C9BF1.jpeg
Antar det Àr vinklarna som skapar synvilla av att höger index kl 12 sitter aningen lÀgre Àn den vÀnstra?
 
Senast Àndrad:
D

Deleted member 7325

Guest
Helt klart annorlunda klocka mot vad jag hade förvÀntat mig, lagom profil, inte för klumpig, gmt Àr Nice, och jag gillar verkligen bezel pÄ denna, ganska tyst och fin men solid utan att den kÀnns billig pÄ nÄgot sÀtt.
IMG_20190718_161226_555.jpg
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor

lulebon

Omega
Helt klart annorlunda klocka mot vad jag hade förvÀntat mig, lagom profil, inte för klumpig, gmt Àr Nice, och jag gillar verkligen bezel pÄ denna, ganska tyst och fin men solid utan att den kÀnns billig pÄ nÄgot sÀtt.
IMG_20190718_161226_555.jpg
Riktigt snygg! En av de bÀttre frÄn Breitling enligt mig. Hur stor Àr den? :)
 
Topp