• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
LÀnk Àr för tjejer. :cool:

Till och med lÀder fungerar pÄ den bÀsta..
20190618_203428-02-01.jpeg
 

Nevada

Cartier
2-Faktor
HallÄj! KlÀmde pÄ nya superocean 42 med vit tavla pÄ blÄtt gummi pÄ ett Eriksson urhandel event i sumpan för ett tag sen och blev vÀldigt positivt överraskad.. Gillade den skarpt. Kikade lite pÄ den nÄgot större 44an med blÄ tavla ocksÄ.
Skiljer ganska lite i pris pÄ bÄda samt om man vÀljer lÀnk eller gummi.

Tycker spontant den ser mest awsome ut pÄ gummi, men gör man kanske bÀst i att köpa pÄ lÀnk och köpa till ett gummi??

NÄgon som hunnit Àga och tycker nÄgot om dom? Det Àr ETA verk i grunden va?
KĂ€nns ju spontant ganska "billiga" efter lite rabatter :confused::)
Har varit och provat med orange urtavla, tycker bÄde den och vit Àr riktigt fin! HÄller med om att gummi passar bÀst, jag hade struntat i lÀnken. Tror det Àr ETA som du sÀger.
20190815_102400.jpg
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Bandhornen Àr korta och lite knubbiga sÄ kÀnslan blir att den bÀrs nÄgot mindre Àn sina 40 mm. Har inte riktigt bestÀmt mig om vad jag tycker om de rÀfflade sidorna pÄ boetten. Lumen Àr lite trÄkig dÄ det bara Àr lysmassa pÄ visarna. Man vÀljer inte denna om man vill ha ordentlig lume. kronan trycks in och sitter inte pÄ millimetern intill boetten vilket jag stör mig lite pÄ.
 
Topp